تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 39171

 با تلاش همه همکاران پروژه های سهروردی در ایران حرف اول را می زند  

 با تلاش همه همکاران پروژه های سهروردی در ایران حرف اول را می زند  

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان درآئین امتنان ازکارگران این شرکت عنوان کرد:  با تلاش همه همکاران پروژه های سهروردی در ایران حرف اول را می زند   مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در آیین تجلیل از کارگران این شرکت به مناسبت روز کارگر گفت: وجود کارگران با کار و تلاش سازنده ای که بر  عهده

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان درآئین امتنان ازکارگران این شرکت عنوان کرد:

 با تلاش همه همکاران پروژه های سهروردی در ایران حرف اول را می زند  

مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان در آیین تجلیل از کارگران این شرکت به مناسبت روز کارگر گفت: وجود کارگران با کار و تلاش سازنده ای که بر  عهده دارند واقعا قابل تقدیر است.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل از خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل  هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، مهندس میثاقی ، با بیان اینکه نام کار و کارگر با قناعت، مردانگی و از خود گذشتگی عجین شده است افزود: این حجم از کار، فعالیت و پیشرفت که در پروژه ها قابل رویت هم هست، نتیجه کار و تلاش شما کارگران، کارشناسان، مهندسان و همه افراد در همه رده های شغلی است که در پیشرفت پروژه ها ایفای نقش می کنند و شایسته تقدیر هستند.

در ادامه این نشست مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: طبق آمار ۱۰ درصد جمعیت کشور از قشر کارگری هستند که این ۱۰ درصد موتور محرکه و پیشران اقتصاد کشور محسوب می شوند و این موضوع اهمیت و نقش جامعه کارگری را نشان می دهد.

مهندس احمدی  با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های شرکت گفت: با تحقق پیشرفت ۵۶ درصدی طرح RHU در طول یکسال گذشته بیش از دوبرابر نسبت به ۳ سال ما قبل آن ، پیشرفت حاصل شده است.

وی افزود: در پروژه RFCC  هم در کمتر از یکسال به پیشرفت کلی ۱۶ درصد رسیدیم و آمار از این حکایت دارد که در مقیاس کل پروژه ها تقریبا سه برابر دوره های قبلی فعالیت انجام شده است که جای قدردانی دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان