تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
کد خبر : 39358

کشف کلاهبرداري يک هزار ميلياردي تحت عنوان پيش فروش خودرو با 146 نفر شاکي

کشف کلاهبرداري يک هزار ميلياردي تحت عنوان پيش فروش خودرو با 146 نفر شاکي

ئيس پليس آگاهي فراجا از کشف کلاهبرداري يک هزار ميلياردي تحت عنوان پيش فروش خودرو با 146 نفر شاکي خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار “محمد قنبري” در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي گزارشي از پليس آگاهي کرمانشاه و در پي وصول پرونده هاي متعدد مبني بر اينکه شخصي به هويت معلوم که

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:سردار “محمد قنبري” در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي گزارشي از پليس آگاهي کرمانشاه و در پي وصول پرونده هاي متعدد مبني بر اينکه شخصي به هويت معلوم که مالک نمايشگاه خودرو بوده ابتدا شرکتي را در زمينه پيش فروش و تامين قطعات خودرو در سطح شهرستان هاي اين استان تاسيس و سپس با تنظيم قراردادهاي صوري در خصوص واگذاري خودرو و قطعات خودرو فعاليت خود را انجام داده است.

وي افزود: اين فرد شياد پس از جلب اعتماد شهروندان از تعداد 146 نفر متقاضي مبلغ يک هزار ميليارد ريال اخاذي و سپس متواري شده است.

رئيس پليس آگاهي فراجا تصريح کرد: با توجه به حساسيت موضوع و کثرت افراد مال باخته بلافاصله پيگيري اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري استان کرمانشاه قرار گرفت.

وي با بيان اينکه با تلاش و اقدامات پليسي کارآگاهان محل اختفاي اين کلاهبردار در استان تهران شناسايي شد، گفت: ضمن هماهنگي با مراجع قضائي متهم دستگير و در بازجويي هاي انجام شده به انجام کلاهبرداري و اخاذي از شهروندان در سطح استان و شهرستان هاي آن اعتراف و با قرار صادره روانه زندان شد.

سردار “قنبري” به شهروندان توصيه کرد: ساده ترين و موثرترين راه مقابله با اقدامات مجرمانه افزايش سطح آگاهي است که از مردم توقع داريم هشدارهاي پليس آگاهي را جدي بگيرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجويان باشند و حتما اينگونه موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان