تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 39822

آغاز ثبت‌نام تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش خبر داد: آغاز ثبت‌نام تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از آغاز ثبت‌نام برای تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:
آغاز ثبت‌نام تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از آغاز ثبت‌نام برای تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

بهگزارش دنیای اسرار: مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این اداره کل، از آغاز ثبت‌نام برای تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

اسدی با اشاره به مصوبات کارگروه توسعه مدیریت استان در خصوص تعیین تکلیف نیروهای انتقال موقت داخل استان، گفت: متقاضیان انتقال موقت داخل استان در صورت دارابودن شرایط و با رعایت سایر مقررات، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در سامانهٔ اتوماسیون به نشانی http://auto.isfedu.ir و یا https://fus.isfedu.ir اقدام کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به مشمولین بخشنامه تعیین تکلیف انتقال موقت داخل استان ابراز داشت: همکارانی که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در وضعیت انتقال موقت بوده‌اند مشمول این بخشنامه می‌شوند.

وی در خصوص زمان ثبت‌نام، اعلام نتایج و اجرای احکام مشمولان اذعان داشت: زمان ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۳٫۰۳٫۱۹ لغایت ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۵ و نتایج ۳۱/۰۳/۱۴۰۳ از طریق سامانه‌های مذکور اعلام خواهد شد و تاریخ اجرای حکم انتقال افراد مشمول ۱۴۰۳٫۰۷٫۰۱ است.

اسدی متذکر شد: متقاضیان انتقال موقت، فقط مجاز به ثبت‌نام در گروه و رشته تدریس منتقل شده در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌باشند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در این مرحله، متقاضی می‌تواند به‌جای درخواست تبدیل انتقال موقت به دائم، درخواست تمدید انتقال موقت نماید.

وی اضافه کرد: از سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمدید انتقال موقت به مدت سه سال مجاز بوده و همکارانی که تا کنون از سه سال انتقال موقت استفاده نموده‌اند باید انتقال خود را دائم و یا به منطقه مبدأ بازگردند.

اسدی با اشاره به نحوه ثبت‌نام تصریح کرد: متقاضیان محترم شاغل در ادارات آموزش و پرورش و یا مدیران مدارس استان که مشمول بخشنامه تعیین تکلیف نقل‌وانتقالات داخل استان می‌شوند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اتوماسیون اداری به نشانی http://auto.isfedu.ir و سایر فرهنگیان مشمول این دستورالعمل با مراجعه به سامانه https://fus.isfedu.ir و باتوجه‌به فایل راهنمای پیوست، نسبت به ثبت‌نام در این سامانه اقدام نمایند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: فرایند انتقال موقت عادی داخل استان اصفهان متعاقباً اعلام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان