تشریح جزئیات برگزاری دورههای توانمندسازی نیروی انسانی استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش مطرح کرد؛ تشریح جزئیات برگزاری دورههای توانمندسازی نیروی انسانی استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حداقل ۶۰ ساعت آموزش برای آموزگاران، حداقل ۴۰ ساعت آموزش برای دبیران و هنرآموزان و
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش مطرح کرد؛
تشریح جزئیات برگزاری دورههای توانمندسازی نیروی انسانی استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حداقل ۶۰ ساعت آموزش برای آموزگاران، حداقل ۴۰ ساعت آموزش برای دبیران و هنرآموزان و دورههای نظری و عملی برای دبیران و آموزگاران درس تربیتبدنی پیشبینیشده است. دورههای پیشبینیشده با محوریت سرگروههای درسی و بهصورت حضوری و غیرحضوری اجرا خواهد شد و آزمون دورههای مذکور بهصورت حضوری اجرا خواهد شد.
به گزارش دنیای اسرار، مهران اسدی، مدیر منابع انسانی و امور اداری این ادارهکل در گفتوگو با روابط عمومی و در خصوص برگزاری دورههای توانمندسازی نیروی انسانی اظهار داشت: باتوجهبه آییننامه مسیر رشد معلمی مصوب شورایعالی آموزش و پرورش مبنی بر افزایش کارایی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی، ارتقای شایستگیهای عمومی، تخصصی و حرفهای معلمان و ایجاد سازوکارهای اثربخش در آموزش معلمان، موضوع راهبرد کلان ۱۳ سند تحول بنیادین و هدفهای کلان ۴، ۵، ۶ و ۷ سند یاد شده، سیاستها و خطمشیهای عمومی و برنامه اجرایی توانمندسازی نیروی انسانی در دورههای تحصیلی ابتدایی و متوسطه تدوین و از شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز و تا خردادماه ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: بر اساس این برنامه حداقل ۶۰ ساعت آموزش برای آموزگاران، حداقل ۴۰ ساعت آموزش برای دبیران و هنرآموزان و دورههای نظری و عملی برای دبیران و آموزگاران درس تربیتبدنی پیشبینیشده است. دورههای پیشبینیشده با محوریت سرگروههای درسی و بهصورت حضوری و غیرحضوری اجرا خواهد شد و آزمون دورههای مذکور بهصورت حضوری اجرا خواهد شد.
اسدی بیان داشت: جامعه هدف این آموزشها کل معلمان خواهند بود اما حضور معلمان باسابقه کمتر از ۸ سال در این دورهها الزامی خواهد بود. برای اجرای مطلوب این دورهها اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: بخشی از محتوای این دورهها به ارتقای شایستگیهای حرفهای معلمان میپردازد که شامل روشها و فنون تدریس اثربخش، مدیریت کلاس، کاربست فناوریهای نوین، ارزشیابی و… است و بخش دیگر محتوای این دورهها به ارتقای شایستگیهای تخصصی معلمان که شامل دانش و مهارت تخصصی متناسب با موضوعات درسی است، میپردازد.
وی خاطرنشان کرد: باتوجهبه کیفیت و اثرگذاری دورههای حضوری نسبت به دورههای غیرحضوری، استان اصفهان پس از دوران کرونا تمام تلاش خود را برای اجرای دورهها بهصورت حضوری بنا نهاده است که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۸ درصد دورهها بهصورت حضوری در استان اجرا شده و تنها ۱.۶ درصد دورههای آموزشی بنا بهضرورت موضوعی و جامعه هدف آن بهصورت غیرحضوری و الکترونیکی اجرا شده است.
برچسب ها :اموزش وپرورش اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0