سه اصل طلایی روابط عمومی: شفافیت در گفتار، اصالت در عمل، همدلی در ارتباط

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اصفهان از برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری استانداری اصفهان و مشارکت فعال سازمانهای استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار ،مرتضی کریمی، سرپرست روابط عمومی منطقه اصفهان، در همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اصفهان از برگزاری همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با همکاری استانداری اصفهان و مشارکت فعال سازمانهای استان خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار ،مرتضی کریمی، سرپرست روابط عمومی منطقه اصفهان، در همایش بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضوردکتر مهدی جمالینژاد، استاندار اصفهان، احسان مشگلانی، مشاور استاندار ومدیرکل ارتباطات و روابط عمومی استانداری و مشارکت سازمانهای استان برگزار شد، به نمایندگی از شرکت ملی پخش حضور یافت.
کریمی، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با تاکید بر اینکه اخلاق و مسئولیتپذیری شرط اصلی روابط عمومی موفق است گفت: روابط عمومی تنها یک بخش سازمانی نیست، بلکه پلی است که اعتماد را بین سازمان و مردم ایجاد میکند. ما در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی همواره تلاش میکنیم با شفافیت، اصالت و همدلی، این اعتماد را تقویت کنیم.
وی با اشاره به اهمیت روابطعمومیها در مدیریت بحران، اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی بحثهای این نشست، لزوم شجاعت حرفهای در روابطعمومی بود؛ ما باید مسئولیتپذیر باشیم و در مواقع بحران با شفافیت کامل به جامعه توضیح دهیم. این تنها راه حفظ اعتماد عمومی است.
برچسب ها :روابط عمومی ، شرکت پخش فرآوردههای نفتی اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0