تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 11572

دستگیری عاملان شرارت در مجلس عروسی

دستگیری عاملان شرارت در مجلس عروسی

دستگیری عاملان شرارت در مجلسعروسی به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:۶ نفر که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث برهم زدن مجلس عروسی در شهر “مشکات” شده بودند در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.  سرهنگ ” علی پورکاوه ” بااعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس

Print Friendly, PDF & Email

دستگیری عاملان شرارت در مجلسعروسی

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:۶ نفر که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث برهم زدن مجلس عروسی در شهر “مشکات” شده بودند در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ ” علی پورکاوه ” بااعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس با مرکز فوریت هایپلیس ۱۱۰ ،مبنی بر چند شرور در روستای “سن سن” شهر “مشکات” ازتوابع شهرستان  کاشان ، با استفاده از چندین قبضه سلاح سرد اقدام به قدرتنمایی و برهم زدن مجلس عروسی شدند،  مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورانکلانتری شهر “مشکات” این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ  پورکاوه با بیان اینکه  افراد شروری که با ایجاد درگیری به قصد مزاحمت در مراسم عروسی سبب ایجاد رعب و وحشت در بین حاضران شده و  از محل متواری شده بودند گفت : بلافاصله تیمی ویژه به منظور شناسایی و دستگیری این افراد وارد عمل شده و با تحقیقات گسترده پلیسی در حالی که چندین ساعت از وقوع جرم نگذشته بود موفق شدند محل اختفای متهمان شناسایی کنند.

این مقام انتظامی  اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی  6 نفر از عوامل اصلی و شرور را به همراه  چندین قبضه سلاح سرد دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند مخل نظم و امنیت عمومی باشند برخورد قانونی و قاطعانه ای به عمل می آورد و این فراد بدانند پلیس هرگز اجازه جولان دادن به آن ها در جامعه را  نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان