تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 32651

برخی اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان در کشور بی‌نظیر است

برخی اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان در کشور بی‌نظیر است

  امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر است؛ اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و

Print Friendly, PDF & Email

 

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر است؛ اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت آغاز سال جدید و هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان با آیت‌الله مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله مهدوی در این دیدار با تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اگر در دوره‌های قبل نیز به‌اندازه این دوره تلاش می‌شد امروز شاهد مشکلات متعدد تربیتی و آموزشی نبودیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با تأکید بر تقدم پرورش بر آموزش بیان داشت: به دلیل عدم توجه کافی به این مسئله در سال‌های گذشته امروز در حوزه پرورش عقب هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

وی ضمن بیان این نکته که شیوع منکر در جامعه مجاز نیست و دین اجازه نمی‌دهد که منکر حتی توسط کافر و بی‌ایمان نیز در جامعه علنی شود اذعان داشت: ما باید جلوی شیوع علنی منکر را بگیریم و در راه تقویت ایمان مردم گام برداریم زیرا اگر باور کسی به خدا زیاد شد در خانه و جامعه مرتکب منکر نمی‌شود.

 

آیت‌الله مهدوی به موضوع حجاب اشاره کرد و بیان داشت: حجاب قبل از این که اجبار بیرونی باشد الزام عقلی درونی است و به همین دلیل اگر استدلال‌های عقلی حجاب را بیان کنیم دانش‌آموزان اقناع می‌شوند.

 

امام‌جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان رهبری اقدامات آموزش و پرورش استان اصفهان را در سطح کشور بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: اعتکاف دانش‌آموزی، اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت از جمله برنامه‌های شاخص و بی‌نظیر آموزش و پرورش اصفهان در سطح کشور بودند و باید موردتوجه ویژه وزارتخانه قرار گیرند.

 

وی لزوم انجام کار ریشه‌ای و اساسی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: کار اساسی، کار فکری است و آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه علمیه باید کار فکری و اساسی کنند.

 

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که اقدامات شاخصی در آموزش و پرورش استان در حال انجام است به بیان گزارشی از این اقدامات پرداخت.

 

وی توجه به مبانی دینی، اعتقادی و تربیتی را از سیاست‌های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم در سال جدید نیز بر اساس همین مبانی برنامه‌های مختلفی را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان طراحی و اجرا کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.