تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 13913

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راهاندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان گفت : امروز تمرکز نیروی انتظامی بر پیشگیری از جرایم است و این نیرو از اولین دستگاه هایی بود که ساختار پلیس پیشگیری را ایجاد کرد. سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه ای که صبح امروز با

Print Friendly, PDF & Email

مرکز ناجا بر پیشگیری از جرم /راهاندازی پلیس امنیت اقتصادی در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی استان گفت : امروز تمرکز نیروی انتظامی بر پیشگیری از جرایم است و این نیرو از اولین دستگاه هایی بود که ساختار پلیس پیشگیری را ایجاد کرد.

سردار “مهدی معصوم بیگی” در جلسه ای که صبح امروز با استاندار این استان داشت گفت: نیروی انتظامی به دلیل اینکه ارتباطی وسیع و گسترده با مردم داردنیازهای مردم را در حوزه نظم عمومی، سریع تر تشخیص و در صدد ایجاد راه حل و رفع مشکلات مردمی است .

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی پیشتار و پیشران امنیت است و ارتباط مردمی گسترده ای دارد افزود: تمرکز پلیس برپیشگیری از جرم است و اولین دستگاهی که با ایجاد پلیس پیشگیری ،حوزه پیشگری را درنظم عمومی دنبال کرد نیروی انتظامی بود و دیگر دستگاه های امنیت ساز بعد از پلیسبه این موضوع پرداختند .

این مقام انتظامی ادامه داد: در حوزهفضای مجازی با ایجاد ساختارپلیس فتا از سازمان های پیشتاز بوده ایم و امروز پلیسفتای اصفهان در پیشگیری از آسیب ها و رصد جرم و برخورد با مجرمان مجازی ممتاز است.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکهمعاونت اجتماعی پلیس در حوزه اجتماعی تر شدن و مردمی شدن پلیس فعالیت می کند وکارکنان این حوزه با آموزش های لازم زمینه تعامل ۲ سویه و ارتباط مردمی با پلیس رافراهم می کنند بیان داشت: همچنین درآینده ای نزدیک پلیس امنیت اقتصادی در استاناصفهان و چندین استان دیگر کشور راه اندازی می شود که این مورد از تاکیدات مقاممعظم رهبری (مدظله العالی ) نیز است .

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی امنیت لازم برای فعالیت های اقتصادی را از مرزها ، گمرک تا شهرها فراهم می کند و با افرادی که در نظر داشته باشند حوزه اقتصاد را برهم بزنند برخورد می شود.

معصوم بیگی با اشاره به استفاده پلیس از فناوری های جدید در ماموریت ها اظهار داشت: در حوزه ترافیکی ، قبوض کاغذی در حال حذف است ، تمام وضعیت خودروهای متخلف در اختیار افسران نیروی انتظامی قرار دارد ، آزمایشگاه فناوری فارنتیک ، داده ها را تحلیل و در اختیار پلیس قرار می دهد و بخش عمده ای از موضوع ها قبل از حادث شدن تشخیص و اقدامات پیشگیرانه لازم انجام می شود.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر حرفه ای گرایی پلیس و اینکه در بخش آموزش تمرکز ویژه ای در تخصص گرایی وجود دارد اظهار داشت : شرایط خدمت در نیروی انتظامی به گونه ای است که انسان های دین مدار، امانتدار، با تقوی ،حلال زاده و پاک می توانند فعالیت کنند و کار در نیروی انتظامی در میدان مین تعریف شده است که آموزش در این حوزه ها نیز در حال انجام است .

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان ضمن تقدیر از استاندار و اعضای شورای تامین استان اصفهان که منسجم وکارآمد در حفظ امنیت تلاش می کنند خاطرنشان کرد:پلیس استان اصفهان طبق آمار ارائه شده از ناجا توانسته در ۶ ماهه ابتدای امسال در زمینه رضایتمندی مردمی شاهد افزایش ۴ درصدی باشد و همچنین رضایتمندی مردمی از پلیس در مقایسه با دیگر دستگاه های امنیت ساز در بالاترین سطح قرار دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان