تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 20835

دفتر گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان راه اندازی می شود

دفتر گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان راه اندازی می شود

به گزارش دنیای اسرار::سرپرست گنجیه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان ضمن اعلام خبر راه اندازی این دفتر اعلام کرد: هدف از راه اندازی دفتر گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان جمع آوری اسناد، مکاتبات، عکس ها، اشیا و تجهیزات مرتبط با تاریخ صنعت آب و فاضلاب و نمایش آن ها در قالب یک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار::سرپرست گنجیه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان ضمن اعلام خبر راه اندازی این دفتر اعلام کرد: هدف از راه اندازی دفتر گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان جمع آوری اسناد، مکاتبات، عکس ها، اشیا و تجهیزات مرتبط با تاریخ صنعت آب و فاضلاب و نمایش آن ها در قالب یک موزه تاریخی برای عموم شهروندان است.

مهرداد خورسندی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نخستین شرکتی به شمار می رود که از سال ۱۳۴۵ به طور همزمان کار استحصال، انتقال و توزیع آب آشامیدنی و همچنین جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع فاضلاب را با عنوان سازمان آب و فاضلاب اصفهان آغاز کرد.

وی بیان کرد: سابقه بیش از نیم قرن خدمت رسانی به شهروندان و لزوم جمع آوری، حفظ و نمایش آثار و مستندات نخستین شرکت آب و فاضلاب کشور، ضرورت راه اندازی این دفتر را نشان می دهد.

خورسندی در ادامه افزود: طی سال های اخیر تلاش بسیاری برای جمع آوری و نگهداری صحیح انواع تجهیزات شده است. این تجهیزات شامل وسایل و ابزاری می شود که به وسیله آنها مردم تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب در استان اصفهان قرار گرفتند.

لازم به توضیح است که دفتر گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان در ساختمان شماره دو شرکت واقع در میدان جهاد و در ضلع غربی عمارت تاریخی صارمیه واقع شده است. همچنین علاقه مندان می توانند از این پس با شماره تلفن های ۳۲۳۶۳۰۶۶ و ۳۲۳۶۴۰۶۱ داخلی ۲۷۲  تماس گرفته و طرح ها و پیشنهادهای خود را با گنجینه و مرکز اسناد آبفای استان اصفهان در میان گذارند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان