تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 34608

راهیابی اصفهان به دوره فینال دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام

راهیابی اصفهان به دوره فینال دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام

مربی تیم ملی پرورش اندام و داور بین المللی گفت: تیم کلاسیک بدنسازی اصفهان در کنار تیم‌های بدنسازی کرمانشاه، تهران، شمال و ارومیه به دوره فینال مسابقات دور برگشت دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام راه یافت. به گزارش دنیای اسرار:اسماعیل سبزواری در گفتگو با خبرنگار دنیای اسرار اظهار داشت: اصفهان برای دومین سال

Print Friendly, PDF & Email

مربی تیم ملی پرورش اندام و داور بین المللی گفت: تیم کلاسیک بدنسازی اصفهان در کنار تیم‌های بدنسازی کرمانشاه، تهران، شمال و ارومیه به دوره فینال مسابقات دور برگشت دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام راه یافت.

به گزارش دنیای اسرار:اسماعیل سبزواری در گفتگو با خبرنگار دنیای اسرار اظهار داشت: اصفهان برای دومین سال پیاپی به دوره فینال کشور لیگ بدنسازی و پرورش اندام راه یافت و نایب قهرمان شد.
وی با بیان اینکه فینال مسابقات در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد، ادامه داد: خواستار حمایت جدی مسولان از مسابقات لیگ بدنسازی و پرورش اندام هستیم.
سبزواری از استقبال خوب ورزشکاران از رشته بدنسازی و پرورش اندام خبر داد و افزود: این رشته به جهت نوع پوششی که دارد امکان پخش آن از طریق صدا و سیما نیست و تبلیغات روی این رشته مشکلات خاص خود را دارد.
محمد علی احمدی، سرمربی تیم کلاسیک بدنسازی اصفهان با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۱۷ تیم بدنسازی در کشور با یکدیگر رقابت کردند، گفت: مسابقات در دو گروه الف و ب بین ۱۰ تیم بدنسازی کشوری برگزار شد.
وی افزود: ورزشکاران در رشته‌های بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و فیتنس چلنج با یکدیگر به رقابت برخاستند.
احمدی با بیان اینکه هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تاکنون حمایت های لازم را از تیم های بدنسازی صورت داده است، گفت : برگزاری مسابقات پولسازی و اسپانسرسازی در رشته بدنسازی یک نیاز و ضرورت روز است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.