تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 34257

مهریه جالب یک پزشک در اصفهان

مهریه جالب یک پزشک در اصفهان

 یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی جالب مهریه خود را از همسر پزشکش ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان محروم و آزادی زندانیان مطالبه کرد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل از مهر، یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی خیرخواهانه مهریه خود از همسر پزشکش را ۲ روز در ماه

Print Friendly, PDF & Email

 یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی جالب مهریه خود را از همسر پزشکش ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان محروم و آزادی زندانیان مطالبه کرد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل از مهر، یک پزشک خانم در اصفهان در اقدامی خیرخواهانه مهریه خود از همسر پزشکش را ۲ روز در ماه ویزیت رایگان بیماران بی بضاعت، تخصیص ۱۰ درصد از درآمد ماهانه به تشخیص پزشک و درمان، کمک هزینه تحصیل ۲۰ کودک بی سرپرست نیازمند تا زمان ورود به دانشگاه، آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد بدون سابقه کیفری درخواست کرد.

کل مهریه دریافتی این پزشک خانم از همسرش «یک سکه تمام بهار آزادی به نیت یگانگی خداوند و عشق» و مهر السنه حضرت فاطمه زهرا (س) و یک جام آینه و شمعدان و یک شاخه نبات دریافت کرده است.

او که متخصص پوست است و به همسری یک پزشک عمومی درآمده کی‌گوید: من می‌توانستم مهریه‌های روتین و معمولی دریافت کنم همانگونه که در بستگان و جامعه معمول است اما انجام کار خیر هدف مشترک ما بود.

وی با اذعان بر اینکه ۹۵ درصد از آشنایان پس از دیدن و شنیدن مهریه ام مرا تحسین و ۵ درصد از مخاطبین نهیب زدند، گفت: مهریه ام در واقع یک سکه بهار آزادی است و مقرر شد مابقی امور هر دو با هم انجام دهیم.

این پزشک با اظهار اینکه بیشتر افراد پس از اطلاع از مهریه ام تعجب کردند، افزود: آنقدر زندگی طولانی نیست که به خود سخت بگیریم و خود را گرفتار چشم و هم چشمی و رقابت کنیم زیرا که انسان سیری ناپذیر است و هر چه تلاش شود یک نفر بالاتر از موقعیت ما وجود دارد.

وی با اعلام اینکه دوری از اشرافی گری و ازدواج آسان باعث شد اثرات مثبت آن را در زندگی خود ببینم، ادامه داد: مهریه نمی‌تواند ضامن خوشبختی باشد و همسر را به زندگی متعهد کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.