تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر : 34185

پای درس ایثار | معلم اصفهانی با هدیه روز معلم رئیس‌جمهور برای مدرسه تجهیزات ورزشی خرید

پای درس ایثار | معلم اصفهانی با هدیه روز معلم رئیس‌جمهور برای مدرسه تجهیزات ورزشی خرید

معلم ایثارگر شهرضایی، مبلغ هدیه روز معلم خود را به دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهدای اسلام‌آباد، اهدا کرد. به گزارش دنیای اسرار، معلم دبستان پسرانه شهدای اسلام‌آباد شهرضا مبلغ اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در هفته معلم را که به وی تقدیم شده بود، جهت تهیه وسایل ورزشی، به دانش‌آموزان نمونه پایه ششم این مدرسه اهدا کرد.

Print Friendly, PDF & Email

معلم ایثارگر شهرضایی، مبلغ هدیه روز معلم خود را به دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهدای اسلام‌آباد، اهدا کرد.

به گزارش دنیای اسرار، معلم دبستان پسرانه شهدای اسلام‌آباد شهرضا مبلغ اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در هفته معلم را که به وی تقدیم شده بود، جهت تهیه وسایل ورزشی، به دانش‌آموزان نمونه پایه ششم این مدرسه اهدا کرد.

این معلم شهرضایی که خود فرزند یک جانباز سرافراز است، گویا ایثارگری را از پدر خویش فراگرفته و می‌خواهد که با این اقدام خود، یک روحیه و انگیزه در دانش‌آموزان ایجاد کند.

حسن صادقی، معلم پایه ششم این مدرسه در ارتباط با این کار خیری که انجام داده، در گفت‌وگو با روابط عمومی آموزش و پرورش اظهار کرد: «مدرسه‌ای که من اکنون در آن مشغول به تدریس هستم، حدود ۵ سال بوده که خودم در این مدرسه تحصیل کردم و دانش‌آموزان این مدرسه را به‌عنوان افراد هم‌محله‌ای می‌دانم و سختی و شیرینی‌ کنار آن‌ها را تجربه کردم و آشنایی دارم.»

وی یک میلیون تومان مبلغی را که به‌عنوان هدیه روز معلم به حسابش واریز شده را جهت تهیه وسایل ورزشی برای دانش‌آموزان هزینه کرده، چرا که این مدرسه در شرایطی قرار دارد که کمک چندانی به آن نشده و خانواده‌ها نیز وضعیت مالی چندانی جهت کمک‌کردن به مدرسه ندارند.


معلم مدرسه پسرانه شهدای اسلام‌آباد ادامه می‌دهد: «من بر این باورم که با این کار و کمک به دانش‌آموزان، درواقع برای مدرسه و محله خود سرمایه‌گذاری می‌کنم؛ همچنین دانش‌آموزان نیز از این طریق، روحیه گرفته و انگیزه‌ای برای دانش‌آموزان ایجاد می‌شود تا آنان نیز در آینده از این نوع اقدامات انجام دهند.»

صادقی می‌افزاید: «بنده قصد داشتم که کسی از این اقدامی که انجام داده‌ام، مطلع نشود اما مدیر مدرسه اطلاع پیدا کرده و سپس خبر به‌مراتب بالاتر رسید؛ البته دیگر همکاران و معلمان هم هرچقدر که بتوانند و در توانشان باشند این مدل اقدامات و کمک به دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.»

حسن صادقی، معلم ایثارگر شهرضایی مبلغی که به مناسبت روز معلم به وی اهدا شده بود را وسایل ورزشی تهیه کرد و به دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهدای اسلام‌آباد، اهدا کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.