تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 38877

راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه

راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد: راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است.

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان خبر داد:
راه اندازی دو مجموعه غذایی در مجموعه گردشگری صفه
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: دو مجموعه غذایی آراکولانژ و هوگر در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی است.
به گزارش دنیای اسرار، سعید ساکت با اعلام این خبر گفت: عملیات راه اندازی مجموعه غذایی آراکولانژ پس از سه سال تعطیلی از 25 بهمن 1402 آغاز شد و در 30 فروردین ماه سال جاری به پایان رسید. این مجموعه در زیربنایی به مساحت 275 متر مربع و با 352 متر مربع محوطه خارجی و پیرامونی، به سبک اصیل ایرانی طراحی و ساخته شده است.
وی بیان کرد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت، استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه علیرغم قرار گرفتن در ارتفاع و گردشگرپذیر کردن نقطه ایستگاه دوم با توسعه خدمات غذایی از ویژگی‌های این پروژه است.
مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همچنین از راه‌اندازی کافه و رستوران هوگر در این مجموعه خبر داد و گفت: این پروژه در مساحتی 900 متر مربعی با طراحی مدرن و موقعیت مکانی نمای بام اصفهان، با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال درحال اجرا است.
وی افزود: ارتقای فیزیکی مجموعه با طراحی جدید، توجه به هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام، ارتقای خدمات غذایی، توجه به ذائقه ملل، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های برند، حذف ساخت و سازهای بی‌ضابطه و احترام به طبیعت از اهداف اجرای این پروژه است.
ساکت با اشاره به توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ «باران» در مجموعه صفه گفت: عملیات اجرایی این پروژه از 15 بهمن تا 25 اسفند 1402 انجام شد. ظرفیت توسعه‌ای این پارکینگ در مساحتی 32 هزار متر مربعی و با ظرفیت پارک 1300 دستگاه خودرو به صورت همزمان صورت گرفت و به این ترتیب، پارکینگ باران با ظرفیت پذیرش 6 هزار خودرو در هر روز، به شهروندان خدمت‌رسانی خواهد کرد.
وی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه افزود: مدیریت تردد و احترام به آرامش محیطی مجتمع گردشگری صفه، افزایش ظرفیت پارک خودرو، حل چالش ترافیک در این محدوده، توجه به استانداردهای ایمنی و ارتقای سطح خدمت رسانی در مجموعه با کاهش ترافیک از جمله آثار توسعه ظرفیت زیرساختی پارکینگ باران به شمار می‌رود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان