تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر : 39285

کسب مقام معلم سرآمد در استان اصفهان توسط ۳ نفر از آموزگاران پر تلاش موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان

کسب مقام معلم سرآمد در استان اصفهان توسط ۳ نفر از آموزگاران پر تلاش موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان

  به گزارش دنیای اسراربه نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان محمد ده بیدیان افزود: در این همایش ۳ نفر از پرسنل موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان به عنوان معلم سرآمد انتخاب و مورد تقدیر اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفتند. مدیرآموزش و تعالی منابع انسانی افزود:

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسراربه نقل از واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان محمد ده بیدیان افزود: در این همایش ۳ نفر از پرسنل موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان به عنوان معلم سرآمد انتخاب و مورد تقدیر اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفتند.

مدیرآموزش و تعالی منابع انسانی افزود: از بین ۱۸ هزار نفر شرکت کننده ۱۰۷ نفر منتخب استان شدند که از این تعداد ۳ نفر از آموزگاران مجموعه مدارس پالایش نفت اصفهان بودند.

مشهدی گفت: در این آیین آموزگار پایه دوم دبستان پسرانه “خانم مرضیه مسیب زاده روشن”، آموزگار پایه چهارم دبستان دخترانه “خانم مریم بهرامی” و آموزگار هنر موسسه “خانم نیلوفر مشهدی” منتخب شدند.

ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل مجموعه مدارس، این افتخار به دست آمده را به خانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان کادر آموزشی و اجرایی مدارس و هیات مدیره موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان تبریک عرض نموده و آرزوی تداوم موفقیت برای مجتمع آموزشی را داریم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان