تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 39276

شرکت مخابرات ایران تکیه گاه محکم استارت آپ ها و صنایع نوآور است

شرکت مخابرات ایران تکیه گاه محکم استارت آپ ها و صنایع نوآور است

مهندس سلطانی درسیزدهمین نمایشگاه اینوتکس: شرکت مخابرات ایران تکیه گاه محکم استارت آپ ها و صنایع نوآور است   مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور در پنل تخصصی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، ضمن تشریح نحوه حمایت این شرکت از زیست بوم فناوری و نوآوری کشور گفت: تمام ظرفیت های مجموعه مخابرات در حوزه های ثابت

Print Friendly, PDF & Email

مهندس سلطانی درسیزدهمین نمایشگاه اینوتکس: شرکت مخابرات ایران تکیه گاه محکم استارت آپ ها و صنایع نوآور است

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور در پنل تخصصی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، ضمن تشریح نحوه حمایت این شرکت از زیست بوم فناوری و نوآوری کشور گفت: تمام ظرفیت های مجموعه مخابرات در حوزه های ثابت و سیار، آماده پشتیبانی همه جانبه از صنایع استارت آپی و دانش بنیان کشور است.

 

به گزارش دنیای اسرار:مهندس سلطانی در این نشست با اشاره به رویکرد شرکت مخابرات در چابک سازی و فعالیت همراه اول به عنوان یک اهرم کمک کننده برای صنایع دانش بنیان گفت: اکنون شرکت های تلکام در دنیا وظیفه اصلی تامین زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای استفاده تمام صنایع مربوط به زیست بوم فناوری را برعهده دارد که شرکت مخابرات در بخش ثابت نیز فعالیت های مناسبی را از سه سال پیش آغاز کرده است.

 

وی افزود: در همین راستا برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری شرکت کردیم که در این نمایشگاه همکار و حامی شرکت های استارت آپی و فناوری در بخش های مختلف هستیم.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات در پاسخ به این سوال که شرکت ها نیاز به حمایت مخابرت دارند اما این حمایت به صورت کامل رخ نمی دهد، اظهار داشت: این گونه نیست و به خصوص در این حال حاضر مخابرات هم در حوزه ارتباطات سیار و هم در بخش ثابت خدمات خود را به صورت ساختاری ارائه می کند.

 

وی در توضیح مطلب فوق اظهار داشت: با ایجاد دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی چهارم در استان البرز فعالیت خود را در حوزه اینترنت اشیا به صورت نظام مند شروع کرده و توجه به اقتصاد دیجیتال را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی خود در سال ۱۴۰۲ قراردادیم که به صورت هفتگی با برپایی جلسات هم اندیشی در این حوزه تصمیمات خود را به مرحله اجرا در آورده می شود.

 

مهندس مجید سلطانی همچنین اعلام کرد: در این راستا شرکت های اقماری مخابرات و شرکت همراه اول نیز ارتباط خوب و متوازنی با شرکت های نوآور و استارت آپی کشور اغاز کردند که نتایج این همکاری ها به مرور توجه صاجبنظران حوزه تلکام را به خود معطوف کرده است.

 

وی در انتهای این پنل ظرفیت عظیم ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۶ میلیون مشترک دیتا را بهترین پایگاه و محل فعالیت برای مشارکت زیست بوم فناوری کشور در بخش های مورد نظر و ارائه سرویس های تخصصی برای توسعه حوزه پیشران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور عنوان کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان