تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر : 37566

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد: افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح می شود.

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:
افتتاح ۱۸ پروژه ورزشی همزمان با دهه مبارک فجر در استان اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح می شود.

به گزارش دنیای اسرار:فرهاد رضایی در خصوص افتتاح مجموعه‌های ورزشی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش اصفهان در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی را جهت خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی این ۱۸ پروژه در سطح استان اصفهان ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بهبود ایمنی هنگام ورزش، جذابیت بیشتر فعالیت‌های ورزشی و علاقه‌مندی به درس تربیت‌بدنی را برای دانش‌آموزان را همراه خواهد داشت.

رضایی عنوان کرد: ۳ زمین چمن مصنوعی در ناحیه ۵ شهر اصفهان، منطقه امامزاده و شهرستان آران و بیدگل و بهره‌برداری از کف‌پوش روباز در شهرستان مبارکه و منطقه فولادشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۳ کلاس درس تربیت‌بدنی، افزود: در شهرستان‌های مبارکه، فریدون‌شهر، فولادشهر، خوانسار، ناحیه ۳ شهر اصفهان و منطقه جرقویه سفلی نیز شاهد بهره‌برداری کلاس درس تربیت‌بدنی خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.