تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 34676

تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛ تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای تامین اعتبار پروژه‌های اولویت دار

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛
تسریع در تکمیل پروژه‌های امسال راه و ییاستان اصفهان

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای تامین اعتبار پروژه‌های اولویت دار بخش حمل و نقل، عمران شهری و شهرسازی استان اصفهان، تکمیل پروژه های امسال این اداره‌کل با سرعت بیشتری پیش می‌رود.
به گزارش  دنیای اسرار: در نشست مشترک رامین یعقوبی مدیرکل دفتر بودجه وزارت راه و شهرسازی و مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، پروژه‌های اولویت دار بخش حمل و نقل، عمران شهری و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و درخصوص تامین اعتبار مورد نیاز برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این خصوص اظهار کرد: نگاه ویژه به پروژه‌های زیر بنایی استان اصفهان به لحاظ قرارگیری در مرکز حمل و نقل کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده لذا تامین اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا مورد توجه خاص وزارت راه و شهرسازی است.

وی گفت: پروژه‌های مصوب در دور اول سفر رییس جمهور به استان اصفهان تامین اعتبار شده و در سال جاری نیز پروژه‌های مصوب بر اساس اولویت بندی تامین اعتبار می‌شود.

سینایی بیان کرد: پرداخت دیون پیمانکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای و علی الخصوص پیمانکاران ساخت راه‌های روستا در سال ۱۴۰۲ متناسب با تخصیص‌های ابلاغی انجام می‌پذیردی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.