تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 36396

«کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان در حد اعلا بود

«کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان در حد اعلا بود

کارشناس فوتبال: «کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان در حد اعلا بود به گزارش دنیای اسراربه نقل از- ایرنا – حسین چرخابی کارشناس و مربی فوتبال گفت: «کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان که با نتیجه ۹ بر صفر به سود نماینده کشورمان پایان یافت در حد اعلا بود. چرخابی روز سه شنبه در گفت

Print Friendly, PDF & Email

کارشناس فوتبال:

«کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان در حد اعلا بود

به گزارش دنیای اسراربه نقل از- ایرنا – حسین چرخابی کارشناس و مربی فوتبال گفت: «کارِ تیمی» سپاهان مقابل «آلمالیق» ازبکستان که با نتیجه ۹ بر صفر به سود نماینده کشورمان پایان یافت در حد اعلا بود.

چرخابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره مسابقه تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و «آلمالیق» ازبکستان اظهارداشت: تمام بازیکنان سپاهان در بازی دیشب به معنای واقعی کلمه در خدمت تیم بودند و همین امر سبب شد موقعیت‌های فراوان و گل‌های متعدد برای تیم ما بدست آید.

وی ادامه داد: تمام نفرات تیم نمایش خوبی در زمین داشتند و تیم حریف حتی یک موقعیت نصفه و نیمه در میدان خلق نکرد و در همین راستا، پیام نیازمند دروازه بان سپاهان شب آرامی داشت.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال خاطرنشان کرد: البته زمان خوشحالی برای این پیروزی دلچسب، ۲۴ ساعت است و تیم باید از امروز و بطور جدی برای مسابقات بعدی خود در آسیا برابر نیروی هوایی عراق و الاتحاد عربستان و همچنین لیگ برتر آماده شود.

چرخابی با بیان اینکه سپاهان باید در اندیشه صعود به مرحله بعد بعنوان تیم اول و نه دوم باشد، گفت: این تیم در صورت کسب نتایج خوب در مسابقات بعدی خود، منتظر عملکرد و امتیاز دیگر تیم‌هانخواهد بود و بطور مستقیم راهی دور حذفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیروزی پر گل شب گذشته خط و نشانی برای همگروهی‌های سپاهان در آسیا و همچنین پرسپولیس در لیگ برتر کشورمان بود.

این پیشکسوت و کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: نمایش سپاهان در مسابقه دیشب عالی و ایده آل بود و چه در ورزشگاه نقش جهان و چه در هر جای دیگر از کره زمین این بازی را ارائه می‌کردند نتیجه پرگل ثبت می‌شد.

تیم فوتبال سپاهان ایران موفق شد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برپایی جشنواره گل، نماینده ازبکستان را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.