تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 39295

استانداردهای کیفی آب شرب در استان اصفهان رعایت می شود

استانداردهای کیفی آب شرب در استان اصفهان رعایت می شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان : استانداردهای کیفی آب شرب در استان اصفهان رعایت می شود مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: استانداردهای کیفی تامین و توزیع آب شرب در هر شرایطی حتی در مواقع بحرانی در سطح استان اصفهان رعایت می شود. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان در جلسه شورای سیاست گذاری کنترل کیفیت آب و

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل آبفای استان اصفهان :
استانداردهای کیفی آب شرب در استان اصفهان رعایت می شود
مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: استانداردهای کیفی تامین و توزیع آب شرب در هر شرایطی حتی در مواقع بحرانی در سطح استان اصفهان رعایت می شود.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان در جلسه شورای سیاست گذاری کنترل کیفیت آب و فاضلاب یکی از وظایف اصلی شرکت های آبفا را تامین آب شرب بهداشتی مطابق با استانداردها دانست و اعلام کرد: همانطور که می دانید خط قرمز وزارت نیرو وصنعت آبفا تامین آب شرب با کیفیت مطلوب است که در این میان آبفای اصفهان حتی درزمان های بحرانی هم آب شرب سالم و بهداشتی مطابق با استانداردها در اختیار مردم قرار می دهد؛ چرا که تامین آب نه تنها از لحاظ کمی بلکه از نظر کیفی نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه آب شرب بیش از 4 میلیون 300 هزار نفر در استان اصفهان از یک سامانه آبرسانی تامین می شود اظهار داشت: آبفای اصفهان با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد و نیز بهره مندی از تجهیزات نوین و پیشرفته توانسته علی رغم وقوع حوادث غیر مترقبه مانند سیلاب، آب شرب باکیفیت مطلوب را عاری از هر گونه کدورت به صورت پایدار تامین نماید.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به برنامه ها، اهداف و دستورالعمل های شورای سیاست گذاری کنترل کیفیت آب و فاضلاب گفت: یکی از مباحثی که باید در این شورا مدنظر قرار گیرد موضوع انتقال تجربیات و مدیریت دانش است تا فعالان صنعت بتوانند با بهره گیری از دانش روز به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه خدمت رسانی پایدار به مردم دست یابند.

اکبریان به کنترل و پایش پساب در تصفیه خانه های فاضلاب در استان اصفهان پرداخت و گفت: آبفای استان اصفهان در کنترل و پایش پارامترهای کیفی پساب ازطریق سیستم تله متری و تله کنترل در کشور پیشرو محسوب می شود، این درحالیست که اصفهان دارای قدیمی ترین تصفیه خانه فاضلاب کشور است که 55 سال از تاسیس آن می گذرد و در سال جاری به منظور ارتقای بهره وری تصفیه خانه های فاضلاب شهر اصفهان حدود 100 میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی برای نوسازی و تجهیز این تاسیسات در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: کنترل و نظارت مستمر بر شاخص های بهداشت آب شهرها و روستاها و اجرای برنامه ایمنی آب از اولویت های آبفا است که بدون وقفه در دستور کار مراکز پایش و نظارت بر کیفیت آب قرار دارد و همچنین نظارت و پایش کیفی بر تولید پساب در 34 تصفیه خانه فاضلاب نیز اعمال می شود.

درادامه این نشست مدیرکل دفتر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: آبفای استان اصفهان در بسیاری از زمینه ها در صنعت آبفا در کشور پیشرو محسوب می شود بطوری که می توان گفت این شرکت هم اکنون در بهره مندی از نیروهای متخصص و تجهیزات نوین، برنامه ایمنی آب و آموزش در کشور پیشرو است .

احمد منتظری افزود: آبفای استان اصفهان در اندازه گیری آزمون کلستریدیوم پرفریجینس که برای اولین بار در کشور انجام گرفت همکاری بسیار خوبی داشته است و باید این هم افزایی همچنان ادامه داشته باشد تا توان تخصصی شرکتهای آبفا درکشور ارتقا یابد.

وی افزود: با هم اندیشی نیروهای متعهد، درصدد هستیم با تدوین دستورالعمل ها و راهبردهای علمی و به روز امید و طراوات را بیش از گذشته در بین همکاران ایجاد کنیم تا شاهد بالندگی روز افزون صنعت آبفا باشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان