تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 36385

قهرمانی در آسیا مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است

قهرمانی در آسیا مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است

بازیکن اصفهانی والیبال نشسته بانوان ایران: قهرمانی در آسیا مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایرنا:ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته بانوان گفت: قهرمانی در بازی‌های آسیایی مستلزم برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتر است، زیرا حریفان سرسختی در این قاره حضور دارند. حدیث رضایی میرقائد روز پنجشنبه در گفت و

Print Friendly, PDF & Email

بازیکن اصفهانی والیبال نشسته بانوان ایران:

قهرمانی در آسیا مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است

به گزارش دنیای اسرار به نقل از ایرنا:ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته بانوان گفت: قهرمانی در بازی‌های آسیایی مستلزم برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتر است، زیرا حریفان سرسختی در این قاره حضور دارند.

حدیث رضایی میرقائد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب مدال نقره در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی «هانگژو» افزود: مسابقات سطح بالایی داشت و تیم‌های ژاپن و چین حریفان سرسخت بودند که فقط موفق به عبور از سد چین نشدیم و به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.

وی درباره اولین حضورش در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: از این بابت خوشحالم و اگرچه برایم تازگی داشت اما تجارب فراوانی به‌دست آوردم.

بازیکن اصفهانی والیبال نشسته بانوان ایران اظهارداشت: حضور در آوردگاه‌های بین المللی مهم سبب می‌شود که ورزشکار با تجربه‌های بیشتر هر روز تلاش خود را افزایش دهد تا جایگاه‌های بهتر را در رویدادهای بعدی کسب کند.

رضایی میرقائد با اشاره به «انرژی مثبت» خانواده، دوستان و آشنایان و قدردانی از آنان خاطرنشان کرد: این انرژی و همچنین انگیزه درونی خودم سبب خواهد شد که برای مسابقات جهانی و پارالمپیک با روحیه مضاعف آماده شوم.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نشسته بانوان در رقابت‌های «هانگژو» با حضور ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و مغولستان به‌صورت دوره‌ای برگزار شد و تیم ایران با چهار بُرد و تنها یک شکست مقابل چین با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد.

چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.