تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 38865

ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب برای شهرقهجاورستان در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار دارد

ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب برای شهرقهجاورستان در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار دارد

مدیر عامل آبفای استان اصفهان همزمان با بیست و هشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از برنامه ریزی این شرکت به منظور ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب برای شهر قهجاورستان از طریق جذب سرمایه گذاربخش خصوصی درازای واگذاری پساب به روش بیع متقابل خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان همزمان با بیست و هشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از برنامه ریزی این شرکت به منظور ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب برای شهر قهجاورستان از طریق جذب سرمایه گذاربخش خصوصی درازای واگذاری پساب به روش بیع متقابل خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان همچنین از آبرسانی به مجتمع دامداری شرق اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر قهجاورستان که جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر در آن سکونت دارند، به اجرای ۴۹ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال و احداث دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیاز است که تاکنون ۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه جمع آوری اجرا شده است.
در ادامه برنامه ها مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب از ساعت ۱۳ الی ۱۵ جوابگوی درخواستهای مردم در سالن جلسات فرمانداری اصفهان بود و پس ازآن نیز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان که با حضور استاندار برگزار گردید، شرکت کرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان