تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر : 35275

رونمایی از اثر «اسطوره ها» درهفته دفاع مقدس

رونمایی از اثر «اسطوره ها» درهفته دفاع مقدس

عبداله ذاکری مدیر تولید اثر ماندگار اسطوره ها از تولید اثر فاخر و ارزشی با صدای حسین حیدری در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اثر به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت «حضرت امام رضا(ع)» تقدیم خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به شهر

Print Friendly, PDF & Email

عبداله ذاکری مدیر تولید اثر ماندگار اسطوره ها از تولید اثر فاخر و ارزشی با صدای حسین حیدری در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اثر به هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت «حضرت امام رضا(ع)» تقدیم خواهد شد.
به گزارش دنیای اسرار:ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای اسرار، با اشاره به شهر شهید پرور خمینی شهر، گفت: شهرستان خمینی شهر با دارا بودن ۲۳۰۰ شهید و همچنین وجود شهر شاهد نمونه کشور در قلب این شهرستان بر آن شد تا بار دیگر با تولید اثر ماندگار اسطوره ها پیوند استوار و ماندگاری خود را با ولایت مستحکم تر نماید.

وی افزود: این اثر شامل شعری داستانی و با استفاده از اسامی شهدایی همچون «سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی»، «شهید احمدی روشن»، «شهید ابراهیم هادی»، «شهیدان چمران، آوینی و خرازی» با هنرنمایی محمدحسین صفاریان سروده شده است که در تولید این اثر آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ آن بر عهده پیمان فروتن، ارکست زهی به مدیریت و با اجرای استاد پیام طونی می باشد.

ایشان تصریح کرد: این اثر با صدای خواننده نوجوان حسین حیدری تنظیم شده است که نشان می دهد بار دیگر نسل جوان و نوجوان پیمان خود را با شهدا و امام شهیدان مستحکم تر می کنند.
گفتنی است حسین حیدری خواننده نوجوان ۱۲ ساله است که هنر موسیقی را از سن ۵ سالگی تحت نظر اساتید آواز آغاز نموده است. او اولین اجرای خود را در ۸ سالگی با موضوع گرامیداشت مقام معلم انجام داد و پس از آن در گروه سرود نسیم بهشت اصفهان کسب تجربه کرد سپس به عرصه قرآنی روی آورد و در اثر اربعین موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) هنرنمایی کرد.

اکنون حسین با الگوگیری از شهدا و به خصوص ارادت به شهید حاج قاسم سلیمانی قدم در مسیر شهدا نمود و تصمیم گرفت اولین اثر خود را تحت عنوان اسطوره ها به کشور عزیزمان ایران اسلامی عرضه کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.