تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 34989

طرح پاداش مدیریت مصرف برق

طرح پاداش مدیریت مصرف برق

گفتگوی دکتر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیربا شبکه خبر به گزارش دنیای اسرار:به علت گرمای حاکم بر کشور، روزهای اوج مصرف را پشت سر می‌گذاریم و در چنین شرایطی تامین برق مطمئن سخت‌تر خواهد شد، همچنین به تجهیزات شبکه فشار بیشتری می‌آید و راندمان کاهش پیدا می‌کند. امیدواریم با تداوم

Print Friendly, PDF & Email

گفتگوی دکتر یاقوتی مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیربا شبکه خبر به گزارش دنیای اسرار:به علت گرمای حاکم بر کشور، روزهای اوج مصرف را پشت سر می‌گذاریم و در چنین شرایطی تامین برق مطمئن سخت‌تر خواهد شد، همچنین به تجهیزات شبکه فشار بیشتری می‌آید و راندمان کاهش پیدا می‌کند.

امیدواریم با تداوم همکاری مشترکان در زمینه مصرف هوشمندانه بتوانیم برق پایداری را همانند روزهای گذشته در اختیار مردم قرار دهیم.

یکی از طرح‌هایی که سبب شده است تا مشترکان بخش خانگی صرفه‌جویی کنند، طرح پاداش مدیریت مصرف برق است که به ازای هر میزان صرفه‌جویی مشترک نسبت به مدت مشابه پارسال، پاداش قابل توجهی پرداخت می‌شود.

تاکنون نزدیک به ۲۵ میلیون قبض صادر شده است که از این تعداد بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ قبض مشمول پاداش شده است که معادل ۳۶ درصد مشترکین می‌شود.

خبر ساعت ۱۳ شبکه خبر سه شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۲
روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.