تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر : 22848

تکمیل عملیات اجرایی نهضت آسفالت معابر منطقه ۱۰

تکمیل عملیات اجرایی نهضت آسفالت معابر منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداریاصفهان گفت: در راستای تکمیل نهضت آسفالت، امسال خیابان‌ها و معابر این منطقه باهزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بهسازی شده است. به گزارش دنیای اسرار: مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: در بخش روکش آسفالت معابر اصلی، خیابانفرسان جنوبی با صرف اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه ۱۰ شهرداریاصفهان گفت: در راستای تکمیل نهضت آسفالت، امسال خیابان‌ها و معابر این منطقه باهزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بهسازی شده است.

به گزارش دنیای اسرار: مهندس شهبازی مدیر منطقه ۱۰ اظهار کرد: در بخش روکش آسفالت معابر اصلی، خیابانفرسان جنوبی با صرف اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خیابان صافی اصفهانی با صرف دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت خیابان قدس شرقی، خیابان معراج حدفاصل میدان زرین کوب تا چهارراه گاز، پل اطشاران و دسترسی‌های محلی (آسفالت تراشی)، خیابان خواجه عمید شمالی مقابل مدرسه فرقدانی، کندور اتوبان آقا بابایی حدفاصل برج کبوتر تا پل اطشاران، خیابان شهید رئیسی (آسفالت تراشی) و کندرو اتوبان شهید آقا بابایی حدفاصل پل تمدن تا برج کبوتر (آسفالت تراشی) نیز در مجموع با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انجام شد تا تردد شهروندان تسهیل شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به روکش آسفالت معابر فرعی منطقه، خاطرنشان کرد: معابر فرعی منطقه با استفاده از ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روکش آسفالت شد.

وی ادامه داد: برای زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی خاکی سطح منطقه نیز هشت هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به ارزش هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال استفاده شده است.

شهبازی از لکه‌گیری معابر فرعی منطقه با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: معابر و خیابان‌های منطقه ۱۰ در راستای اجرای نهضت آسفالت با صرف اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال بهسازی شده است و مقدار تناژ مصرفی آسفالت برای این کار ۱۱ هزار تن و مساحت کل آن ۱۱۰ هزار متر مربع بوده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان