تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 32866

دستگیری سارقان دستگیره های درب منازل در آران و بیدگل

دستگیری سارقان دستگیره های درب منازل در آران و بیدگل

  به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری باند ۳ نفره ای که به صورت شبانه اقدام به سرقت دستگیره های درب منازل می کردند و کشف ۱۰۰ عدد دستگیره در از مخفیگاه مالخر پرونده خبر داد. سرهنگ” هاشمی زاده” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:

Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری باند ۳ نفره ای که به صورت شبانه اقدام به سرقت دستگیره های درب منازل می کردند و کشف ۱۰۰ عدد دستگیره در از مخفیگاه مالخر پرونده خبر داد.

سرهنگ” هاشمی زاده” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت دستگیره درب منزل در شهرستان آران و بیدگل موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در حال تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این نوع سرقت عجیب در شهرستان بودند که مطلع شدند تعداد زیادی از نوع سرقت ها در شهرستان کاشان نیز اتفاق افتاده و کلیپی نیز  با عنوان سرقتی عجیب در فضای مجازی انتشار یافته بود که نشان می داد تعدادی از شهروندان کاشانی هنگامی که ابتدای صبح از منازلشان بیرون می آمدند متوجه سرقت دستگیره درب منزل خود می ش دند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدامات خاص علمی و پلیسی و انجام گشت های انتظامی هوشمند، سرانجام اعضای یک باند ۳ نفره ای که به صورت شبانه اقدام به سرقت دستگیره های درب منازل می کردند شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ هاشمی زاده از دستگیری مالخر اموال مسروقه با اعتراف متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر پرونده تعداد ۱۰۰ عدد دستگیره درب منزل کشف شده و تحقیقات از متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی توسط آنان کماکان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در خاتمه از کسانی که دستگیره درب منازل آنها مورد سرقت قرار گرفته خواست تا به منظور شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان آران و بیدگل مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.