تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 33354

در دانشگاه آزاد اصفهان محصولات و دستاوردهای دانشجویان در بازارچه صنایع خلاق ارائه شد

در دانشگاه آزاد اصفهان محصولات و دستاوردهای دانشجویان در بازارچه صنایع خلاق ارائه شد

  استاد مشاور کانون کارآفرینی و صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از برگزاری بازارچه دانشجویی با هدف معرفی دستاوردها و محصولات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار:، اکرم‌السادات میرممتاز گفت: به منظور استعدادیابی، تشویق و معرفی دستاوردهای دانشجویان و با عنایت به لزوم مهارت‌آموزی دانشجویان در کنار دانش‌افزایی از یک

Print Friendly, PDF & Email

 

استاد مشاور کانون کارآفرینی و صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از برگزاری بازارچه دانشجویی با هدف معرفی دستاوردها و محصولات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار:، اکرم‌السادات میرممتاز گفت: به منظور استعدادیابی، تشویق و معرفی دستاوردهای دانشجویان و با عنایت به لزوم مهارت‌آموزی دانشجویان در کنار دانش‌افزایی از یک سو و تغییر رسالت دانشگاه‌ها به سوی دانشگاه کارآفرین از سوی دیگر و زمینه اشتغال‌زایی دانشجویان و کسب درآمد در کنار دانش‌اندوزی، کانون کارآفرینی و صنایع خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اقدام به برگزاری این رویداد نمود.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی این رویداد از بهمن ماه سال گذشته تا اردیبهشت سال جاری از طریق فراخوان و تبلیغات در شبکه‌های پیام‌رسان دانشگاه صورت گرفته، افزود: این نمایشگاه با مشارکت دانشجویان رشته‌های مختلف مثل علوم تربیتی، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور بانکداری، تربیت بدنی، فلسفه هنر و گیاه پزشکی و سایر رشته‌ها برگزار شد و دانشجویان در ۶۰ غرفه در حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی، صنایع هنری، تولید فیلم و مستند سازی، آفرینش و خدمات خلاق و چندین رشته دیگر مبادرت به ارائه و فروش محصولات خود نمودند.
عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی تصریح کرد: در مجموع در این بازارچه، محصولاتی نظیر گلیم‌فرش، فرش دستبافت، سرمه دوزی، مینا، فیروزه‌کوبی، تذهیب، کاشی هفت رنگ، نقاشی روی چرم، چادر شب، معرق، مشبک با چوب، نقاشی روی سنگ، مس و پرداز، الماس تراش، نقاشی، سیاه قلم، اکسسوری، چرم دوزی، نقاشی روی پارچه‌، سفال، خدمات آموزشی، آموزش طراحی سایت و… عرضه شد.
میرممتاز بیان کرد: دانشجویان می‌توانند جهت معرفی و یا فروش محصولات و دستاوردهای خود در نمایشگاه دائمی دانشگاه و یا در نمایشگاه و فروشگاه مجازی چهارسوق آزاد به آدرس ) http://Azadcharsoogh.ir ) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.