تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر : 33891

حضور فعال آبفای استان اصفهان در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق

حضور فعال آبفای استان اصفهان در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور در کمیته علمی، بخش داوری مقالات، ارائه مقاله به‌صورت شفاهی، پوستر، مقاله کوتاه علمی-صنعتی و کارگاه تخصصی در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق مشارکت فعال داشت.   به گزارش دنیای اسرار:همزمان با این کنفرانس، نمایشگاهی به‌ منظور ارائه دستاوردها و

Print Friendly, PDF & Email

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با حضور در کمیته علمی، بخش داوری مقالات، ارائه مقاله به‌صورت شفاهی، پوستر، مقاله کوتاه علمی-صنعتی و کارگاه تخصصی در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق مشارکت فعال داشت.

 

به گزارش دنیای اسرار:همزمان با این کنفرانس، نمایشگاهی به‌ منظور ارائه دستاوردها و توانمندی‌های این حوزه برگزار شد که غرفه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عنوان شرکت پیشرو در GIS مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و ارائه مباحثی از قبیل دستاوردهای واحد GIS، سامانه نجما و کاربردهایGIS در بهره‌برداری آب و فاضلاب، اهم فعالیت‌های واحد GIS و پاسخگویی به صدها نفر از بازدیدکنندگان بخشی از اقدامات انجام شده در این نمایشگاه بود.
معاونین و مدیران کل وزارت نیرو، معاون شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیران عامل، معاونین و روسای واحد GIS شرکت‌های آب و فاضلاب کشور و اساتید دانشگاه و دانشجویان از این غرفه بازدید کردند.
گفتنی است این کنفرانس در روزهای دوم و سوم خردادماه جاری با مشارکت شرکت‌ها و سازمان‌های حوزه آب و برق وزارت نیرو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در محل این دانشگاه برگزار گردید و هدف از برگزاری آن معرفی، ارائه و ترویج دستاوردها و تجربیات مرتبط با کاربردهای GIS در مجموعه وزارت نیرو‌ بود و مجموعا ۳۰۵ مقاله به‌صورت ارائه شفاهی، چاپ پوستر یا ارائه در نشست‌های تخصصی و کارگاه های آموزشی برگزار شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان