تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 34291

تعمیرات موردی تجهیزات مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان آغاز شد

تعمیرات موردی تجهیزات مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان آغاز شد

    رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و روشهای نگهداری و تعمیرات هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: تعمیرات موردی تجهیزات مربوط به مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با استفاده از ۶۰۰ نفر نیرو آغاز شد.   به گزارش دنیای اسرار، مهدی نجمی با اشاره به آغاز عملیات تعمیرات موردی تجهیزات مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و روشهای نگهداری و تعمیرات هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: تعمیرات موردی تجهیزات مربوط به مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان با استفاده از ۶۰۰ نفر نیرو آغاز شد.

 

به گزارش دنیای اسرار، مهدی نجمی با اشاره به آغاز عملیات تعمیرات موردی تجهیزات مجتمع بنزین سازی هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار داشت: این تعمیرات قرار است در بازه زمانی ۱۰ روزه انجام شود.

 

وی افزود: برای انجام تعمیرات موردی تجهیزات مربوط به مجتمع بنزین سازی بالغ بر ۶۰۰ نفر نیرو بکار گرفته شده است که ۱۰۰ نفر نیروهای داخلی مجموعه و ۵۰۰ نفر نیز نیروی پیمانکاری است.

 

رئیس برنامه‌ریزی، کنترل و روش‌های نگهداری و تعمیرات هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه مجتمع بنزین سازی یکی از حساس‌ترین واحدهای تولیدی است، افزود: سعی ما بر این است تا به منظور جلوگیری از هر گونه اخلال در توزیع سوخت کشور این تعمیرات در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.