تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 34404

بازدید وزیر آبیاری سریلانکا از تاسیسات پایش و مونیتورینگ تاسیسات آب استان اصفهان

بازدید وزیر آبیاری سریلانکا از تاسیسات پایش و مونیتورینگ تاسیسات آب استان اصفهان

وزیر آبیاری کشور سریلانکا در طی سفر به ایران ضمن مذاکره با مدیران وزارت نیرو از تاسیسات پایش و کنترل شبکه توزیع آب به منظور استفاده از تجربیات و نوآوری به عمل آمده در ایران و به ویژه آبفای استان اصفهان، بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار:در این دیدار مدیرعامل آبفای استان اصفهان ضمن عرض

Print Friendly, PDF & Email

وزیر آبیاری کشور سریلانکا در طی سفر به ایران ضمن مذاکره با مدیران وزارت نیرو از تاسیسات پایش و کنترل شبکه توزیع آب به منظور استفاده از تجربیات و نوآوری به عمل آمده در ایران و به ویژه آبفای استان اصفهان، بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار:در این دیدار مدیرعامل آبفای استان اصفهان ضمن عرض خیرمقدم، با اشاره به بومی سازی تجهیزات به ویژه در بخش نرم افزاری گفت: مدیریت تامین و توزیع آب شرب بیش از ۴ میلیون نفر در استان به عهده شرکت آبفا است که با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود ذخایر آبی در سالیان اخیر، مدیریت هوشمندانه و پایش انتقال و توزیع آب و کنترل پارامترهای کمی و کیفی در راستای توزیع عادلانه آب حائز اهمیت بوده که سعی شده با استفاده از دانش روز و استفاده از تجهیزات بومی در بخش های نرم افزار و سخت افزاری این مهم را به صورت برخط و به صورت کامل عملیاتی کند.
حسین اکبریان با تاکید بر مدیریت دانش خاطر نشان ساخت: صنعت آب و فاضلاب و از جمله آب و فاضلاب استان آمادگی انتقال تجربیات به دست آمده را به سایر کشورها داشته و از ارتباط با سایر کشورها در چارچوب سیاستهای کلان وزارت نیرو ودر راستای انتقال تجربیات استقبال می کنیم.
وی با اشاره به زمان آغاز اجرایی تاسیسات فاضلاب در شهر اصفهان گفت: بیش از ۵۵ سال از قدمت تاسیسات در شهر اصفهان می گذرد و اصفهان اولین شهر کشور بوده است که تاسیسات فاضلاب در آن اجرا شده است.
وزیر آبیاری سریلانکا نیز ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران و بازدید از تاسیسات، ارتباط بین دو کشور را اجتماعی و تاریخی خواند و بر توسعه روابط بین دو کشور، به ویژه در استفاده از خدمات مهندسی و تجربیات دانش بومی ایران در زمینه صنعت آب و فاضلاب تاکید و از توسعه ارتباط با شرکت آبفای استان اصفهان استقبال و به حضور شرکت های ایرانی فعال در سریلانکا در بخش آبفا اشاره نمود.
رانا سینگه در طی این بازدید گفت: آشنایی با این مرکز برای من بسیار ارزشمند و تاثیر گذار بوده و بیانگر استفاده آبفای استان از تکنولوژی روز دنیا است.
وزیر آبیاری سریلانکا با بیان اینکه در دیدار با وزیر نیرو در خصوص مدیریت منابع آبی و بهره مندی از انرژی ها مباحثی عنوان شد، خاطرنشان ساخت: در بازدید از تاسیسات این صنعت در ایران و اصفهان از این پس در صدد هستیم که از تجربیات کشور ایران در تامین و توزیع آب شرب در سریلانکا استفاده کنیم و از فعالان این صنعت می خواهیم دانش فنی صنعت آبفا را در اختیار ما قرار دهند.
وی اعلام کرد: در حال حاضر در کشور ما برای ۵۵ درصد مردم آب شرب تامین میشود و در تلاش هستیم برای بقیه مردم نیز آب شرب تامین کنیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان