تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر : 32043

عملیات نجات اپراتور مخزن و چاههای شهرضا پس از گذشت ۶ روز محاصره در برف

عملیات نجات اپراتور مخزن و چاههای شهرضا پس از گذشت ۶ روز محاصره در برف

صفرعلی آقایی اپراتور مخزن وچاههای شهرضا که در منطقه وردشت سمیرم بر اثرحجم سنگین برف در منطقه محبوس شده بود، پس از گذشت ۶ روز و با بازگشایی مسیر نجات یافت. به گزارش دنیای اسرار:آقایی هفته گذشته در محل تاسیسات آبرسانی منطقه تنگ آهن مستقر شده بودکه به دلیل بارش برف سنگین و مسدود شدن

Print Friendly, PDF & Email

صفرعلی آقایی اپراتور مخزن وچاههای شهرضا که در منطقه وردشت سمیرم بر اثرحجم سنگین برف در منطقه محبوس شده بود، پس از گذشت ۶ روز و با بازگشایی مسیر نجات یافت.

به گزارش دنیای اسرار:آقایی هفته گذشته در محل تاسیسات آبرسانی منطقه تنگ آهن مستقر شده بودکه به دلیل بارش برف سنگین و مسدود شدن راه ها در آن محل محبوس شده بود و با تلاش پرسنل شرکت آبفای شهرضا نجات یافت.
گفتنی است، خط انتقال برق مربوط به تاسیسات پمپاژ و چاه‌های این منطقه نیزاز صبح روز چهارشنبه در پی بارش‌های سنگین روزهای اخیر کاملا قطع شده بود و به دلیل گرفتار شدن گروه تعمیرات شرکت توزیع برق ناچار به استفاده از دستگاه برف پیما با پیش بینی حمل هوایی دستگاه به منطقه شدند.
شایان ذکر است تاسیسات مربوط به این چاه‌ها و مخازن در فاصله ۸۰ کیلومتری از شهرضا ودر منطقه کوهستانی وردشت قرار گرفته که آب چاه‌های فوق پس از استحصال توسط خطوط انتقال به مخازن اب در محدوده چاههای آب شرب شهرضا ، هدایت می شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.