تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 38987

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی است

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان گفت: قراردادهای اجاره جهت دریافت کد رهگیری رایگان می‌بایست در سامانه خودنویس ثبت شوند.   به گزارش دنیای اسرار:نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان اظهار کرد: براساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن

Print Friendly, PDF & Email

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان گفت: قراردادهای اجاره جهت دریافت کد رهگیری رایگان می‌بایست در سامانه خودنویس ثبت شوند.

 

به گزارش دنیای اسرار:نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان اظهار کرد: براساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت کلیه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای متعاملین در بنگاه‌های مشاوران املاک توسط بنگاه‌ها و برای سایر متعاملین خارج از بنگاه‌های مشاوران املاک توسط خود متعاملین، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.

‌وی افزود: در این راستا سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان عزیز و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به‌ صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان بیان کرد: این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران است و تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده، همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.

حق‌شناس گفت: دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان