تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر : 34411

کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان/آغاز طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان از فضای مجازی تا پارک ها 

کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان/آغاز طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان از فضای مجازی تا پارک ها 

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مدت ۳ ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.   سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: از ابتدای سال تا به امروز طرح های

Print Friendly, PDF & Email

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۷۳ قاچاقچی عمده و کشف ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در مدت ۳ ماهه سال جاری توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

 

سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: از ابتدای سال تا به امروز طرح های ویژه ای با ۲ رویکرد مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و کنترل محورهای مواصلاتی و کویر به اجرا گذاشته شد.

 

وی افزود: در همین راستا طی مدت ۳ ماهه سال جاری ۷۳ نفر قاچاقچی عمده دستگیر و ۶ تُن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از دستگیری ۳ هزار و ۶۳۲ نفر خرده فروش که در محلات، مخروبه ها و پارک ها اقدام به فروش مواد مخدر می کردند خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۷۷۲ نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

 

این مقام انتظامی به طرح ضربتی مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که از شب قبل آغاز شده اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده جدید انتظامی استان از شب قبل طرح ارتقای امنیت محله محور با رویکرد شناسایی و دستگیری خرده فروشان در محلات، پارک ها و تفرجگاه ها و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر اجرا شد.

 

به گفته سردار هاشمی فر در این طرح ۶۹ نفر قاچاقچی و خرده فروش در سطح پارک ها و تفرجگاه ها دستگیر، ۱۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۵ نفر معتاد متجاهر هم جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ما علاوه بر حضور فیزیکی در سطح محلات از فضای مجازی نیز غافل نشدیم و در همین راستا ۸ نفر که درفضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کردند دستگیر و از این افراد یک کیلو و ۴۵۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه ۲۱ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غیر مجاز که با تبلیغ لاغری به فروش می رساندند کشف شد.

 

سردار هاشمی فر تاکید کرد: این طرح به صورت مستمر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر تا رسیدن به نقطه مطلوب و پاکسازی نقاط استان انشاء الله ادامه خواهد داشت و در همین جا این هشدار را می دهم که خرده فروشان مواد مخدر بدانند نقطه امنی در این استان برای آنها نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه طرح مذکور مستلزم پشتیبانی مردم است گفت: از شهروندان می خواهیم اگر اطلاعات و اخباری در حوزه خرید و فروش مواد مخدر دارند حتماً مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و همچنین شماره ۲۱۸۲۵۴۴۶ به پلیس اطلاع داده و مطمئن باشند در کمترین زمان به خواسته آنها لبیک گفته و برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان