تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 22423

کشف ۳۷ خودروی احتکار شده در “اصفهان”

کشف ۳۷ خودروی احتکار شده در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا اکبری” اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۲۳ “خوراسگان” پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از احتکار خودروهای ایرانی در پارکینگی با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: پس از هماهنگی قضائی، مأموران از پارکینگ مورد نظر بازرسی کردند که ۳۷ دستگاه خودروشامل۱۰ پژو۴۰۵، ۷ پژو پارس، ۴ دنا، ۲ پژو ۲۰۶ ، ۲ پژو ۲۰۷، ۲ تیبا، یک سمند ، یک مزدا ، یک پراید، یک برلیانس، یک کاپرا، یک وانت پراید، یک فوتون ، یک رایین دوکابین ، یک ام وی ام و یک فاو را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش خودروهای احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود : در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.