تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 35643

همزمان با هفته دفاع مقدس؛ اسطوره ها در تهران رونمایی شد

همزمان با هفته دفاع مقدس؛ اسطوره ها در تهران رونمایی شد

    قطعه موسیقی اسطوره ها به همت کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر همزمان با هفته دفاع مقدس تولید ودرسالن جلسات صندوق اعتباری هنر تهران رونمایی شد.   به گزارش دنیای اسرار:این اثر ماندگاربه مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس وبا همکاری کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهرتولید شده و با حضور سید مجید پور

Print Friendly, PDF & Email

 

 

قطعه موسیقی اسطوره ها به همت کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهر همزمان با هفته دفاع مقدس تولید ودرسالن جلسات صندوق اعتباری هنر تهران رونمایی شد.

 

به گزارش دنیای اسرار:این اثر ماندگاربه مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس وبا همکاری کانون خدمت رضوی شهرستان خمینی شهرتولید شده و با حضور سید مجید پور احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر رونمایی شد.

 

عبدالله ذاکری مسوول روابط عمومی کانون خدمت رضوی و تهیه کننده این اثر اظهار کرد:اسطوره ها شعری داستانی است که نام شهیدانی همچون حاج قاسم سلیمانی،احمدی روشن، ابراهیم هادی، آوینی، چمران و خرازی در آن به چشم میخورد.

 

وی افزود:این قطعه موسیقایی با شعر از محمدحسین صفاریان،آهنگسازی و تنظیم پیمان فروتن وصدای خواننده نوجوان حسین حیدری ساخته شده است که خود نماد برقراری پیوند مستحکم و استوار نسل نوجوان با ولایت است.

دراین آیین سید مجید پور احمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر ضمن اشاره به اهمیت محتوا در تولید آثار هنری افزود: همانگونه که رهبر انقلاب می فرماید زبانى که میتواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد،زبان شعر و ادبیات است،زبان هنر است.

 

وی خاطر نشان کرد: در اثر 《اسطوره ها》 استفاده از تناسب معنایی و نام شهدای ملی ارزشمند است، اجرای یک خواننده نوجوان در این اثر نیز نشان از پیوند مستحکم نسل نوجوان با انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) دارد.

 

در حاشیه این نشست مدیر عامل صندوق اعتباری هنر از خواننده این اثر و همچنین عوامل تولید کتاب صوتی طلایه داران عشق با اهدا هدیه تقدیر کرد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.