تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 22423

کشف ۳۷ خودروی احتکار شده در “اصفهان”

کشف ۳۷ خودروی احتکار شده در “اصفهان”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ “حمیدرضا اکبری” اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از کشف ۳۷ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” اظهار داشت: در پی بروز نوسانات اخیر در بازار خودرو و سوء استفاده عده ای سودجو از وضعیت موجود، شناسایی عاملان این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۲۳ “خوراسگان” پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از احتکار خودروهای ایرانی در پارکینگی با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، گفت: پس از هماهنگی قضائی، مأموران از پارکینگ مورد نظر بازرسی کردند که ۳۷ دستگاه خودروشامل۱۰ پژو۴۰۵، ۷ پژو پارس، ۴ دنا، ۲ پژو ۲۰۶ ، ۲ پژو ۲۰۷، ۲ تیبا، یک سمند ، یک مزدا ، یک پراید، یک برلیانس، یک کاپرا، یک وانت پراید، یک فوتون ، یک رایین دوکابین ، یک ام وی ام و یک فاو را کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش خودروهای احتکار شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود : در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان