تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 34500

بازدید رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از ذوب آهن اصفهان

بازدید رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از ذوب آهن اصفهان

رضا کرمی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همراه چند تن از معاونین و مدیران این مرکز و مریم الماسی رییس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان چهارشنبه۳۱ خرداد ماه از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند. به گزارش

Print Friendly, PDF & Email
رضا کرمی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به همراه چند تن از معاونین و مدیران این مرکز و مریم الماسی رییس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان چهارشنبه۳۱ خرداد ماه از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.
به گزارش دنیای اسرار:این گروه ضمن بازدید از کارگاه ها ، تجهیزات و ظرفیت های مختلف آموزشی مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی ذوب آهن اصفهان در نشست با مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ، بابک بیگی مدیر ایمنی و آتش نشانی، سید حمید حسینی مدیر بهداشت و محیط زیست و پدرام کیانی معاون مدیریت آموزش و توسعه سرمایه های انسانی در زمینه ظرفیت های آموزشی حوزه حفاظت فنی و بهداشت کارذوب آهن اصفهان  به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
در ابتدای این جلسه مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت ضمن استقبال از حضور مسئولین بازدید کننده به تشریح امکانات و تجهیزات حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت پرداخت.
وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی شرکت یادآور شد : ذوب آهن اصفهان با امکانات و دستورالعمل های لازم ،کارکنان خود را مجهز کرده و همواره در صدد کاهش وحذف حوادث ایمنی است. از طرفی با توجه به رسالت اجتماعی خود تمامی امکانات آموزشی ، بهداشتی و فنی خود را در اختیارسایر صنایع کشور و مردم قرار داده است.
رضا کرمی رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون ، کار، و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت:  ذوب آهن اصفهان امکانات و توانمندی های آموزشی گسترده ای دارد و خدمات آموزشی آن به صنایع کشور بر همگان روشن است و در بازدیدهای خود از صنایع مختلف در سطح کشور شاهد آن بوده ام.
وی سپس به معرفی مرکز تحت ریاست خود و اهداف و برنامه های آن پرداخت و اظهار داشت : عمده فعالیت های مرکز در سه بخش آموزش ، تحقیقات حفاظت کار و تحقیقات بهداشت کار متمرکز شده است.  همچنین این مرکز به منظور حفظ و صیانت نیروی انسانی و تامین سلامت تمامی کارکنان سازمان های مشمول قانون کار ضمن ارتباط مستمر با سازمان ها و مراکز علمی از جمله سازمان بین المللی کار و مراکز مهم دانشگاهی در سطح کشور و با بهره گیری و تبادل نظر علمی در زمینه حفاظت فنی و بهداشت کار و همسو با سلامت جسمی و روانی نیروی شاغل در واحد های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و معادن سطح کشور فعالیت می نماید.
کرمی گفت : مرکز فوق در سال ۱۳۴۸ هجری شمسی تاسیس شده و ضمن تدوین ضوابط، آئین نامه ها و توصیه های ایمنی از طریق فعالیت های پژوهشی و آموزشی ، به هدف خود که سالم سازی محیط کار و پیشگری و کنترل حوادث و بیماریهای ناشی از کار بوده تا حد زیادی نایل آمده است .
رییس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار افزود : این مرکز در حال حاضر نیز با استفاده از ظرفیت های آموزشی صنایع بزرگ و همکاری با مراکز دانشگاهی در زمینه حفاظت فنی و بهداشت کار و به کار گیری تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاههای تخصصی ، در بخش های آموزش و پژوهش به فعالیت خود ادامه می دهد.
الماسی  رییس گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار استان اصفهان در مورد اهداف گروه بازدید کننده و نتایج آن برای ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت توانمندی های مهارتی و آموزشی گسترده ای دارد و صنایع کشور تاکنون از آن بهره مند شده اند. با این حال گروه بازدید کننده با ارزیابی های انجام شده ،  به زودی مجوز آموزش دوره های تخصصی در زمینه های ایمنی ،حفاظت فنی و بهداشت کار را به ذوب آهن اصفهان اعطا می کند.
Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان
[prisna-google-website-translator]