تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
کد خبر : 35546

گردهمایی صنعت‌گران برق و انرژی‌های نو در اصفهان

گردهمایی صنعت‌گران برق و انرژی‌های نو در اصفهان

  سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌گردد. به گزارش دنیای اسرار:این دو عنوان نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت ۱۰۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، فارس،

Print Friendly, PDF & Email

 

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌گردد.
به گزارش دنیای اسرار:این دو عنوان نمایشگاهی در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و با مشارکت ۱۰۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، خراسان رضوی و البرز برگزار می‌شود.
زمینه‌های فعالیت مشارکت کنندگان این دو نمایشگاه شامل اتوماسیون صنعتی، سیم و کابل، تجهیزات روشنایی، انرژی‌های تجدید پذیر، تولید کنندگان محصولات صنعتی، پخش سیم و کابل، خدمت آزمایشگاهی و محیط زیست، دستگاه‌های لیزر، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، تولید کنندگان الکترو موتور و سایر تجیهزات مرتبط با صنعت برق است.
در راستای ارتقاء کیفیت این دو عنوان نمایشگاهی و در زمان برگزاری نمایشگاهی، بیش از ۶ رویداد جنبی و همایش از جمله همایش صنعت برق، چالش‌های کنونی و چشم‌انداز آینده، اعلام نیازهای فناورانه شرکت‌های دولتی به پژوهشگاه وزارت نیرو، پنل توسعه زیست‌بوم نوآوری استان اصفهان در حوزه برق و انرژی، کارگاه تخصصی مدل‌های کسب و کار و تجاری سازی تولید صنعت برق و…. با حضور مشارکت کنندگان و متخصصان این حوزه برگزار خواهد شد.
از برندهای حاضر در این دو عنوان نمایشگاهی می‌توان به نام‌های فولاد مبارکه اصفهان، وادی برق، منور گستر، بازرگان دهقان، بازرگانی آتشکار و پارت دیزل اسپادانا اشاره کرد.
لازم به ذکر است هیات‌های تجاری از وزارت برق کشور عراق و همچنین هیات تجاری از اقلیم کردستان عراق از این رویداد نمایشگاهی بازدید خواهند کرد.
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و اولین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاهی بین‌المللی اصفهان میزبان صنعت‌گران برق، کارشناسان، خبرگان و فعالان اقتصادی این حوزه است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان