تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 34672

افزایش توان تامین آب از طریق منابع محلی

افزایش توان تامین آب از طریق منابع محلی

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان، در جلسه با مدیران مناطق خود گردان بر لزوم افزایش توان تامین آب از طریق منابع محلی و تثبیت و پایداری شبکه توزیع آب تاکید کرد. به گزارش دنیای اسرار:سید محسن صالح در این جلسه گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و در نتیجه افزایش

Print Friendly, PDF & Email

معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان، در جلسه با مدیران مناطق خود گردان بر لزوم افزایش توان تامین آب از طریق منابع محلی و تثبیت و پایداری شبکه توزیع آب تاکید کرد.

به گزارش دنیای اسرار:سید محسن صالح در این جلسه گفت: با توجه به افزایش دمای هوا و در نتیجه افزایش تصاعدی مصرف آب، برای جبران کمبود آب تولیدی و آبرسانی پایدار لازم است چاه های مورد تایید و استاندارد شرکت و همچنین در صورت امکان چاه های استیجاری با کیفیت استاندارد در استان در مدار بهره برداری قرار گیرند.
وی در خصوص اهمیت مدیریت بحران توسط مدیران مناطق گفت: توانایی یک مدیر زمانی نمایان می شود که در شرایط بحرانی، بهترین تصمیم با کمترین تبعات را اتخاذ نماید و مدیران مناطق باید برای تامین پایدار آب استان با همدیگر همکاری و از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.
صالح بر اهیمت آینده پژوهی در کارها تاکید کرد و گفت: مدیران مناطق باید شروع نقطه بحرانی در هر منطقه را پیدا کنند و تمهیدات لازم را قبل از رسیدن بحران به سایر نقاط بیندیشند.
معاون بهره برداری و توسعه آب آبفای استان اصفهان با تاکید بر کیفیت آب چاه هایی که وارد مدار می شوند افزود: به هیچ عنوان چاهی که استانداردهای لازم کیفی را نداشته باشد در مدار بهره قرار نمی گیرد و کیفیت آب و سلامت مردم در اولویت آبفای استان اصفهان قرار دارد.
وی در خصوص اهمیت نگهداشت تله متری تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع عادلانه آب در تمام ساعات شبانه روز در شهرها و روستاهای استان از طریق سامانه تله‌متری انجام می شود، به روز رسانی و نگهداشت این سامانه در مناطق بسیار حایز اهمیت است و مدیران مناطق خود گردان به این مهم اهتمام ورزند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان