تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 34911

سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بسط و گسترش بیمه های اجتماعی

سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بسط و گسترش بیمه های اجتماعی

مرتضی حاجی کاظمی سخنران قبل از خطبه ها در نماز جمعه: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بسط و گسترش بیمه های اجتماعی. به گزارش دنیای اسرار:  جمعه ٢٣ تیرماه ١۴٠٢ همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان در محل مصلای نمازجمعه شهر اصفهان،مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل بعنوان سخنران

Print Friendly, PDF & Email

مرتضی حاجی کاظمی سخنران قبل از خطبه ها در نماز جمعه: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بسط و گسترش بیمه های اجتماعی.

به گزارش دنیای اسرار:  جمعه ٢٣ تیرماه ١۴٠٢ همزمان با برپایی میز ارتباطات مردمی اداره کل تأمین اجتماعی استان در محل مصلای نمازجمعه شهر اصفهان،مرتضی حاجی کاظمی مدیر کل بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تبریک روز تکریم خانواده و هفته تأمین اجتماعی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص بسط و گسترش بیمه های اجتماعی و به تبع آن تحقق عدالت اجتماعی و رفع فقر مطلق در سخنانی به تشریح وظایف و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی استان در یکسال اخیر پرداخت.

گفتنی است در مدت برپایی میز ارتباطات مردمی کارشناسان واحدهای اجرایی ضمن معرفی طرح های بیمه ای سازمان ( به ویژه بیمه فراگیر خانواده ایرانی ) به سوالات مطرح شده از سوی نمازگزاران پاسخ گفتند و تراکت و بروشورهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی و خدمات غیر حضوری را در اختیار مراجعین قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.