تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
کد خبر : 35367

خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود

خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال گذشته بازدیدی از فعالیت خدمت‌رسانان زائران اربعین حسینی شهرداری اصفهان داشتم که امسال نسبت به سال گذشته، این شور و شوق بیشتر و پشتیبانی‌ها متحول شده است.   به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال گذشته بازدیدی از فعالیت خدمت‌رسانان زائران اربعین حسینی شهرداری اصفهان داشتم که امسال نسبت به سال گذشته، این شور و شوق بیشتر و پشتیبانی‌ها متحول شده است.

 

به گزارش دنیای اسرار:مصطفی نباتی‌نژاد اظهار کرد: اینکه تمام شهرداری‌ها بتوانند بخشی از خدمات مورد نیاز زائران اربعین حسینی در شهرهای زیارتی را که مقصد شهروندان همان شهرها است را پشتیبانی کنند، اتفاقی خوب و تکلیف است.

 

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شهروندان در شهر زیارتی کربلا حضور دارند، افزود: البته جدا و مهم‌تر از تکلیف، داوطلبانه بودن عملیات است که نیروهای جهادی، علاقه‌مند و حسینی شهرداری اصفهان در حوزه خدمات شهری، اینقدر عاشقانه و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.

 

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از سخت‌ترین فعالیت‌های حوزه خدمات شهری، کار در جمعیت پرازدحام شهر کربلا است، خاطرنشان کرد: این نیروها نه‌تنها شکوه‌ای ندارند، بلکه روزانه شوق و علاقه آن‌ها بیشتر می‌شود که ستودنی و وصف ناپذیر است.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز بازدیدی از فعالیت خدمت‌رسانان زائران اربعین حسینی شهرداری اصفهان داشتم که امسال نسبت به سال گذشته، این شور و شوق بیشتر و پشتیبانی‌ها متحول شده است.

 

نباتی‌نژاد با بیان اینکه خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به زائران اربعین حسینی باید تقویت شود، ادامه داد: امیدواریم در ادامه این اتفاق صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.