تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر : 15854

افتتاح ۱۴ کیلومتر محور کاشان – بادرود

افتتاح ۱۴ کیلومتر محور کاشان – بادرود

افتتاح۱۴ کیلومتر محور کاشان – بادرود امروز با دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و با پیگیری های انجام شده, باند دوم جاده کاشان – بادرود زیر بار ترافیک رفت. به گزارش دنیای اسرار:, ‌‌علیرضا قاری قرآن در این خصوص گفت: دوبانده کردن این محور همواره از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی

Print Friendly, PDF & Email

افتتاح۱۴ کیلومتر محور کاشان – بادرود

امروز با دستور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان و با پیگیری های انجام شده, باند دوم جاده کاشان – بادرود زیر بار ترافیک رفت.

به گزارش دنیای اسرار:, ‌‌علیرضا قاری قرآن در این خصوص گفت: دوبانده کردن این محور همواره از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان  بوده که در همین راستا و در راستای کاهش تصادفات و جلوگیری از برخورد رخ به رخ وسایل نقلیه امروز ۱۴کیلومتر این مسیر افتتاح شد.

وی اظهار داشت: کل این مسیر ۵۲کیلومتر است که ۱۸کیلومتر آن طی سنوات قبل به بهره برداری رسیده و ۲۶کیلومتر در دست احداث می باشد.

قاری قرآن افزود:از این میزان در دست احداث ۱۴کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۸میلیارد تومان و با حجم آسفالت ۷۱۲۳مترمکعب امروز افتتاح و زیر بار ترافیک رفت.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به انجام عملیات زیر سازی ۸ کیلومتر باقیمانده و آماده آسفالت بودن آن و با تامین اعتبارات لازم کل این مسیر نیز دو بانده شده و هر چه زودتر به افتتاح برسد.

‌‌گفتنی است این محور تحویل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان شد تا با  افتتاح و بهره‌برداری از آن یکی از نقاط پر تصادف استان مرتفع گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان