تاریخ انتشار : جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 35679

بیش از ۶ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی اصفهان پرداخت شد

بیش از ۶ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی اصفهان پرداخت شد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبرداد؛ بیش از ۶ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی اصفهان پرداخت شد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت:سال گذشته به هشت هزار نفر مددجوی بهزیستی اصفهان مبلع ۶ هزار ۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت شد. به گزارش دنیای اسرار:ناصر چاووشی در مراسم افتتاح خانه سالمندان و معلولان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبرداد؛
بیش از ۶ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان بهزیستی اصفهان پرداخت شد
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت:سال گذشته به هشت هزار نفر مددجوی بهزیستی اصفهان مبلع ۶ هزار ۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت شد.

به گزارش دنیای اسرار:ناصر چاووشی در مراسم افتتاح خانه سالمندان و معلولان کوثر اردستان گفت:با برنامه ریزی های انجام شده، امسال هم به ۶ هزار نفر از مددجویان بهزیستی در استان اصفهان تسهیلات اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی اظهارکرد:به دنبال توانمندسازی افراد تحت پوشش بهزیستی هستیم و تسهیلاتی ازجمله تسهیلات تامین مسکن و جبرانی حق بیمه ارائه می کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان بیان کرد:در این استان، ۹۳ هزار فرد دارای یکی از انواع معلولیت ها تحت پوشش بهزیستی هستند و ۳۰ هزار نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش این نهاد هستند.

چاووشی افزود:۳۱ مرکز شبانه روزی نگه داری سالمندان در استان اصفهان فعال است و یک هزارو ۵۰۰ سالمند در این مراکز نگه داری می شوند.

وی اظهار کرد: ۱۹ مرکز معاینه سالمندان برای معاینه این قشر عزیز در منزلشان در استان داریم و پنج مرکز مراقبت خاص سالمند در منزل داریم که به سالمندان خدمت رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: مرکز نگه داری سالمندان کوثر اردستان که امروز مرحله نخست آن افتتاح شده امکان مراقبت از ۶۰ سالمند را دارد در مرحله دوم این مرکز قرار است به معلولان خدمت رسانی کند و امیدواریم به همت خیران به بهره برداری برسد.

چاووشی بیان داشت: باتوجه به اعتقادات دینی و نوع دوستی مردم در حال حاضر ظرفیت خالی زیادی از مراکز نگه داری سالمندان در استان خالی و بلااستفاده است اما برای نگه داری معلولان با مشکل مواجهیم.

این مقام مسئول گفت در اردستان ۲ مرکز نگه داری سالمندان داریم یکی مرکز کوثر که امروز افتتاح شد و دیگری مرکز نگه داری معلولان در شهر زواره است که ظرفیت نگه داری از ۸۰سالمند را دارد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان اظهار داشت: مرکز سالمندان و معلولان کوثر اردستان با سه و نیم هکتار مساحت در سال ۱۳۸۷ کلنگ زنی شد و امروز مرحله نخست آن با ۲ هزار مترمربع زیر بنا و هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شد و ظرفیت پذیرش ۶۰ نفر سالمند را دارد، این مرکز با حمایت های خیری احداث شده است و تکمیل مرحله دوم آن که ویژه معلولان است نیازمند ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.