تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 21879

۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود

۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود

در مدت یک روز؛ ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود به گزارش دنیای اسرار:اصفهان هماهنگ کننده پروژه بازسازی و تعمیرات شبکه برق در شرق اصفهان با اشاره به تعمیرات و بازسازی یکی از شبکه های توزیع برق اصفهان در روز پنجشنبه، گفت: این تعمیرات و بازسازی در محدوده ای به

Print Friendly, PDF & Email

در مدت یک روز؛

۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان بازسازی می‌شود

به گزارش دنیای اسرار:اصفهان هماهنگ کننده پروژه بازسازی و تعمیرات شبکه برق در شرق اصفهان با اشاره به تعمیرات و بازسازی یکی از شبکه های توزیع برق اصفهان در روز پنجشنبه، گفت: این تعمیرات و بازسازی در محدوده ای به طول ۳۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط برق اصفهان انجام و این شبکه در مدت هفت ساعت اصلاح و بازسازی می شود.

سعید افلاکیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تعمیرات و بازسازی شبکه های توزیع برق کل کشور پنجشنبه و جمعه این هفته انجام خواهد شد، اظهار کرد: به دنبال این موضوع، اصفهان نیز به عنوان یکی از این مناطق بزرگ کشور، این فرایند را انجام می دهد.

وی افزود: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰ بعدازظهر پنجشنبه ۲۹ آبان امسال این پروژه عظیم را اجرا می کند.

هماهنگ کننده پروژه بازسازی و تعمیرات شبکه برق در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: این برنامه عملیاتی از شهر بهارستان تا بخش کراج شامل روستاهای شیدان، کبوترآباد، هرمزآباد، روران و زغمار انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این محدوده ۳۵۹۰ مشترک روستایی و کشاورزی وجود دارد، توضیح داد: در این منطقه فیدری (مسیر شبکه اصلی) که انتخاب شده، قرار است پس از بازسازی و تعمیرات اساسی موجب رضایتمندی بیشتر مشترکین برق در آن منطقه شود.

افلاکیان، هدف از اجرای این پروژه را افزایش قابلیت اطمینان، کاهش قطعی برق و ارتقاء سطح آمادگی کارکنان شرکت توزیع برق اصفهان و همچنین استفاده هدفمند از اعتبارات و جلب رضایت مشتریان برق عنوان کرد.

مدیر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این مانور ۴۰ اکیپ عملیاتی و اجرایی به کارگرفته می شود، اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۲۰ نیروی متخصص مهندسی در این پروژه تلاش می کنند موارد شناسایی شده روی این شبکه را رفع کنند، همچنین ۱۵ اکیپ پشتیبانی، نظارتی و ایمنی در این مانور حضور دارند تا در خلق این رویداد بزرگ، شریک باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان