تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر : 36096

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات اصفهان

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات اصفهان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور خبرداد؛ اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات اصفهان رئیس سازمان امداد و نجات کشور ازاختصاص 60 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات در اصفهان خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، بابک محمودی در بازدید از پایگاه امداد و

Print Friendly, PDF & Email

رئیس سازمان امداد و نجات کشور خبرداد؛

اختصاص ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات اصفهان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور ازاختصاص 60 میلیارد تومان برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات در اصفهان خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار، بابک محمودی در بازدید از پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر کاشان گفت:امسال برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات استان اصفهان60 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی  با اشاره به اینکه هم اکنون نزدیک به 600 پایگاه امداد و نجات در سطح کشور وجود دارد از نیاز500 پایگاه دیگر خبر داد  واظهار داشت برای ساخت و تجهیزات هر پایگاه نزدیک به 10 میلیارد تومان نیاز است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با قدردانی از همیاری خیران، اقدام آنها در ساخت پایگاه‌های امداد و نجات را باقیات و الصالحات دانست و گفت: خیران در سال جاری با تقبل ساخت 35 پایگاه امداد و نجات به اندازه 30 سال گذشته به یاری هلال احمر شتافتند که این مهم اقدام جهشی مناسبی بوده است.

وی بیان کرد: این تعداد پایگاه امداد و نجات، سوانح تمامی جاده‌های درجه یک و 2 را بخوبی پوشش می‌دهند.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از افزایش یک هزار دستگاه خودرو امداد تا پایان سال به پایگاه های امداد و نجات خبر داد و گفت: البته این خودروها برای جاده‌های اصلی و مناطق حادثه‌خیز کافی است اما از نظر ساخت پایگاه تا 2 تا سه سال آینده با تامین اعتبار باید ساخته شوند که این مهم، توجه خیران را می‌طلبد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور  گفت:امسال برای ساخت و تجهیزات پایگاه های امداد و نجات استان اصفهان60 میلیارد تومان اختصاص داده شده است

بابک محمودی طی سفری که کاشان داشتند افزود: 30 دستگاه خودرو امداد و نجات نیز برای استان اصفهان با اعتبار بیش از 90 میلیارد تومان با تجهیزات خودروها اختصاص یافته و نیروی انسانی هم از سطح استان اصفهان برای این پایگاه‌ها جذب خواهد شد.

محمودی گفت: تعداد پایگاه‌های امداد و نجات استان اصفهان به لحاظ عدد نسبی، در رتبه اول کشور قراردارد که با افتتاح 12 پایگاه که اکنون در دست ساخت و پوشش مناسبی را بر اساس استاندارد هر 50 کیلومتر یک پایگاه در سطح جاده‌های اصلی کشور خواهد داشت.

وی یادآور شد: استان اصفهان به دلیل موقعیت خاص و ویژه، واقع شدن آن در مرکز کشور از شاهراه‌های بزرگ کشور به سمت جنوب، شمال، شرق و غرب محسوب می‌شود و جاده‌های آن در تمام فصول کشور پرحجم است و به این دلیل به لحاظ درصد سوانح در رتبه نخست کشور قرار دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: با اعتبار مناسبی که دولت برای پشتیبانی امداد و نجات در نظر گرفته از جمله” خودرو و تجهیزات مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز تمامی پایگاه‌ها تامین و تا پایان سال تمامی جاده‌های استان اصفهان به طور کامل در پوشش امداد و نجات جاده‌ای بر اساس استاندارد ملی قرار خواهند گرفت که امیدواریم با رعایت نکاتی ایمنی مردم و کاهش تصادفات این تجهیزات بکار نیایند و از آنها حداقل استفاده بشود.

به گفته وی شارژ ذخیره استراتژیک انبارهای جمعیت هلال احمر استان اصفهان را یاد آور شد و گفت: این مهم یک اقدام اساسی است چرا که این انبارها در مرکز کشور قرار دارد و یکی از انبارهای مهم و حساس کشور برای نگهداری اقلام محسوب می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.