تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر : 38373

جزئیات دستگیری دستگیری محمد ذاکر مشهور به «رامش» و اعضای ارشد داعش در کرج اعلام شد.

جزئیات دستگیری دستگیری محمد ذاکر مشهور به «رامش» و اعضای ارشد داعش در کرج اعلام شد.

    به گزارش دنیای اسرار، محمد ذاکر مشهور به «رامش» عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش و چندین عضو ارشد داعش در «ماهدشت» کرج دستگیر شدند. سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضدتروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد. سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی

Print Friendly, PDF & Email

 

 

به گزارش دنیای اسرار، محمد ذاکر مشهور به «رامش» عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش و چندین عضو ارشد داعش در «ماهدشت» کرج دستگیر شدند.

سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضدتروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.

سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی پلیس از دستگیری «محمد ذاکر» مشهور به «رامش»، عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در «ماهدشت» کرج، توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامیِ استان البرز خبر داد.

سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: «در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت‌پذیر، طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰، موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت «محمد ذاکر» مشهور به «رامش» و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند.»

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: «این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه، در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان، سه نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین هشت نفر از همراهان تروریست‌ها نیز دستگیر شدند که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.