تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 36104

دیدار مدیر عامل آبفای استان اصفهان با مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو

دیدار مدیر عامل آبفای استان اصفهان با مشاور مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو

  مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشستی که با حضور اعضای کارگروه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و مستند سازی جهاد آبرسانی وزارت نیرو برگزار شد، بر لزوم مستند سازی حرفه ای و اطلاع رسانی دقیق پروژه جهاد آبرسانی تاکید کرد. به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به تاثیر اجرای پروژه جهاد آبرسانی در روستاها

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشستی که با حضور اعضای کارگروه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و مستند سازی جهاد آبرسانی وزارت نیرو برگزار شد، بر لزوم مستند سازی حرفه ای و اطلاع رسانی دقیق پروژه جهاد آبرسانی تاکید کرد.

به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به تاثیر اجرای پروژه جهاد آبرسانی در روستاها گفت: اجرای این پروژه عظیم در دولت سیزدهم نقش بسزایی در افزایش سطح بهداشت روستاییان به لحاظ دسترسی آسان و پایدار به آب شرب دارد پس لازم است که به صورت حرفه ای و مستمر از زاویه های مختلف روند اجرای این پروژه برای مردم شفاف شود.

وی دسترسی روستائیان به آب شرب را یکی از خواسته های به حق این قشر از جامعه برشمرد و عنوان کرد: این کارگروه باید با اطلاع رسانی و مستند سازی روند اجرای کار، سختی های اجرای این پروژه را به خوبی تبیین کنند .

مدیرعامل آبفای استان اصفهان به اجرای پروژه جهاد آبرسانی در استان پرداخت و اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی به منظور آبرسانی پایدار به 97 روستا ( 65 روستای اصلی و 32 روستای مسیر طرح ) در سه شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با مبلغ قراردادی بالغ بر 1640 میلیارد ریال در حال اجرا است.
حسین اکبریان با بیان این که با اجرای طرح جهاد آبرسانی در 3 شهرستان استان اصفهان بیش از 21 هزار نفر از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند گفت: از مجموع 361 کیلومتر لوله گذاری برآورد شده تا کنون در این سه شهرستان 130 کیلومتر لوله گذاری اجرا شده و از 10 هزار متر مکعب مخزن که در این طرح اجرا خواهد شد تا کنون 2950 متر مکعب مخزن احداث گردیده است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی – هنری جهاد آبرسانی از طرف آبفای اصفهان به شرکت مهندسی آبفای کشور ارسال شده است، تصریح کرد: آبفای استان اصفهان این آمادگی را دارد که با همکاری دیگر شرکت های استانی و با استفاده از ظرفیت داخلی صنعت، هنرمندان و فعالان عرصه رسانه این جشنواره را برگزار نماید.

در ادامه این دیدار نشست 10 عضو اصلی کارگروه آگاهی بخشی ، اطلاع رسانی و مستند سازی جهاد آبرسانی با هدف تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص انجام بهتر و وسیع تربرنامه های راهبردی این کارگروه برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان