تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 34312

رزمایش” تامین برق پایدار و مدیریت مصرف برق در ساختمان ها، سازمان ها و انشعابات شهرداری اصفها ن با حضور شرکت توزیع برق اصفهان “

رزمایش” تامین برق پایدار و مدیریت مصرف برق در ساختمان ها، سازمان ها و انشعابات شهرداری اصفها ن با حضور شرکت توزیع برق اصفهان “

  در این نشست مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان . منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مهندس فرزانه کلاهدوزان عضو هیات مدیره شورای اسلامی شهر اصفهان .مهندس مهدی بقایی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و مهندس سید امیر سامع رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری حضور

Print Friendly, PDF & Email

 

در این نشست مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان . منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، مهندس فرزانه کلاهدوزان عضو هیات مدیره شورای اسلامی شهر اصفهان .مهندس مهدی بقایی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و مهندس سید امیر سامع رییس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری حضور داشتند .

به گزارش دنیای اسرار:با برگزاری این رزمایش به صورت سالیانه که با همراهی و مشارکت شرکت توزیع برق اصفهان انجام می شود به ظرفیت دیزل ژنراتورهای مناطق شهرداری اضافه می شود که هم در جریان مدیریت مصرف برق و هم پدافند غیر عامل موثر است و در کل ۳/۸مگاوات ظرفیت مولد های برق اضطراری در شهرداری موردبهره برداری قرار گرفت

مهندس مهرداد دادخواه مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان پس از برگزاری مانور عملیات مدیریت مصرف انرژی الکتریکی در زمان بحران و قطع برق اظهار کرد: مقام معظم رهبری مدظله العالی در فرمایشات خود بر مدیریت مصرف انرژی تاکید داشته و دارند و این امر به قدری برای ایشان اهمیت داشته که شعار سال ۸۸ را اصلاح الگوی مصرف نامگذاری نمودند و در اردیبهشت ۱۴۰۰ در یک سخنرانی ابراز داشتند که عادات غلط مصرفی در بین مردم وجود دارد که بایستی با این موارد برخورد کرد و این امر با توصیه و نصحیت امکان پذیر نیست و باید تحولی جدی صورت گیرد

وی گفت : تفکر مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان به بزرگی نصف جهان است و اقدامات شهرداری اصفهان الگویی برای سایر دستگاه‌ها خواهد شد.

وی افزود: مانور مدیریت مصرف انرژی برای سومین‌سال در شهرداری اصفهان برگزار شده است که نشان می‌دهد مدیریت شهری اصفهان به دنبال اداره کردن شهرداری نبوده بلکه به فکر اداره کردن حرفه‌ای شهر است و در زمینه مدیریت مصرف برق به خوبی ورود کرده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: رشد مصرف انرژی در دنیا به‌طور معمول پنج درصد بوده و در کشور ما در خردادماه به‌طور متوسط ۲۰ درصد است که پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۱ هزار مگاوات کسری ایجاد کند.

مهندس دادخواه ابراز داشت : وزارت نیرو برای عبور از این بحران، ۱۴۰ اقدام برای مدیریت مصرف تدوین کرده است که یکی از این روش ها تغییر ساعات کاری ادارات ۶ تا ۱۳ بوده و ادارات موظفند در این ساعات مصرف انرژی خود را ۳۰ درصد و در سایر ساعات ۶۰ درصد کاهش دهند.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان برای تبلیغات شهری در مدیریت مصرف نیز با شرکت توزیع همکاری خوبی داشته است، مدیریت شهری اصفهان در زمینه مصرف درست برق اهتمام ویژه ای دارد و همکاری می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته حدود ۱,۴۰۰ میلیارد تومان پاداش به افراد و سازمان‌هایی که در مدیریت مصرف انرژی همکاری داشتند پرداخت شد و ۸۰ میلیارد تومان این مبلغ در اصفهان پرداخت شده است .و یکی از سازمانهای سرآمد در حوزه مدیریت مصرف برق شهرداری اصفهان بوده است .

مهندس دادخواه اضافه کرد: اگر مدیریت ۱۱ هزارمگاواتی برق در بخش کشاورزی و صنعت انجام نشود، خاموشی به صورت خودکار به بخش خانگی انتقال پیدا می‌کند، بنابراین نیازمند همکاری همه بخش‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: طرح پاداش خانگی امسال اجرایی می‌شود به طوری که مشترکان خانگی به ازای هر یک کیلووات صرفه‌جویی انرژی نسبت به سال گذشته، ۵۰۰ تا ۲,۰۰۰ تومان پاداش دریافت خواهند کرد.

.در پایان این مراسم مهندس مهرداد دادخواه با اهدا لوح و گل از زحمات شهردار اصفهان دکتر قاسم زاده به منظور همراهی ایشان در مدیریت مصرف برق در شرایط حساس اوج بار مصرف شبکه سراسری برق در سال ۱۴۰۱ تقدیر نمود .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.