تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر : 36872

نخستین کنگره علمی تغذیه ایران فرصتی برای حل چالش های صنایع غذایی

نخستین کنگره علمی تغذیه ایران فرصتی برای حل چالش های صنایع غذایی

  عضو هیئت علمی و مدیرگروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نخستین کنگره علمی تغذیه ایران فرصتی برای حل چالش های صنایع غذایی و محلی برای تبادل افکار و ارائه تازه ترین اطلاعات است. به گزارش دنیای اسرار:دکتر مسعود سامی در این ارتباط اظهار داشت: برپایی کنگره هایی از این دست

Print Friendly, PDF & Email

 

عضو هیئت علمی و مدیرگروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نخستین کنگره علمی تغذیه ایران فرصتی برای حل چالش های صنایع غذایی و محلی برای تبادل افکار و ارائه تازه ترین اطلاعات است.
به گزارش دنیای اسرار:دکتر مسعود سامی در این ارتباط اظهار داشت: برپایی کنگره هایی از این دست با حضور متخصصان،کارشناسان و تولیدکنندگان یک ضرورت است.
وی به دو اصل ایمنی و امنیت غذایی اشاره کرد و افزود: اصفهان در حوزه تامین کالاهای اساسی و مواد غذایی در کشور دارای رتبه و جایگاه یک تا سه بوده به طوری که در عرصه تولید شیر و لبنیات و تولیدمرغ صادر کننده به استان های دیگر فعال می باشد.
عضو هیئت علمی گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: حک نشان سیب سلامت، برند استاندارد و ایزوهای سیستم مدیریت بهداشتی بر روی محصولات غذایی به ایمنی و کیفیت محصولات غذایی اشاره دارد.
دکتر سامی اعلام کرد: بیش از 800 کارخانه و کارگاه مواد غذایی تحت نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار دارد. وی با اعلام اینکه در حوزه ایمنی و امنیت غذایی در اصفهان جایگاه خوبی داریم، بیان داشت: تنها در سایه تولید مواد غذایی با کیفیت و تحت نظارت، شاهد فساد کمتر مواد غذایی و دور ریز آن خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.