تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 37420

پایان دادن به اختلاف 18 هزار زوج در مراکز مشاوره پليس اصفهان

پایان دادن به اختلاف 18 هزار زوج در مراکز مشاوره پليس اصفهان

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره اين فرماندهي طي 9 ماهه سال جاري خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي ”  بيان کرد: يكي از معضلات و آسيب هاي اجتماعي که در کلانتري ها و دادگاه ها با آن روبرو هستيم اختلافات

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان از حل و فصل اختلافات 18 هزار زوج توسط کارشناسان مشاوره اين فرماندهي طي 9 ماهه سال جاري خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگير کريمي ”  بيان کرد: يكي از معضلات و آسيب هاي اجتماعي که در کلانتري ها و دادگاه ها با آن روبرو هستيم اختلافات خانوادگي و مشکلات به وجود آمده بين زوج ها است که به دنبال طلاق و جدايي از يکديگر هستند.
وي بيشترين موضوع مراجعه به واحدهاي مشاوره و مددکاري کلانتري ها و همچنين مرکز مشاوره آرامش پليس اصفهان را مربوط به درگيري و اختلاف بين زوجين عنوان کرد و افزود: علت 38 درصد از کل مراجعات به مرکز مشاوره آرامش و واحدهاي مشاوره کلانتري هاي اصفهان در 9 ماهه سال جاري اختلافات خانوادگي بوده است.
معاون فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يک خبر خوب در خصوص جلوگيري از کشيده شدن زوج ها به دادگاه هاي خانواده و طلاق آنها از يکديگر داد و گفت: با تلاش کارشناسان مشاوران مستقر در واحدهاي مشاوره و مددکاري کلانتري ها و مرکز مشاوره آرامش پليس اصفهان طي مدت 9 ماهه سال جاري اختلافات خانوادگي 18 هزار زوج حل و فصل و به کانون گرم خانه بازگشتند.
سرهنگ کريمي با بيان اينکه بيشتر اين زوج ها داراي فرزند بودند و در صورت طلاق و جدايي آنان مشکلاتي از قبيل حضانت فرزند، چگونگي تحصيل و تربيت صحيح فرزند و همچنین آسیب های روحی و روانی آنان به وجود مي آمد گفت: مسلماً رفت و آمد اين افراد به دادگاه خانواده اختلافات را بيشتر مي كند و باعث بروز ناهنجاري ها شده و از طرفي پديده فرزندان طلاق نيز خود بستر و زمينه ساز به وجود آمدن آسيب ها و انحرافات اجتماعي در جامعه است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه مشاوره بهترين راه براي حل و فصل مشکلات و اختلافات خانوادگي است گفت: مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با شماره تلفن های 21825630 و 096580 و همچنين تمامي واحدهاي مشاوره و مددکاري مستقر در کلانتري ها آماده ارائه مشاوره رايگان به شهروندان به خصوص خانواده ها هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.