تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کد خبر : 39403

برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین شبکه مناطق مخابراتی در اصفهان

برگزاری جلسه هم اندیشی معاونین شبکه مناطق مخابراتی در اصفهان

با توجه به ابلاغ پروانه UNSP شرکت مخابرات ایران توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جلسه هم اندیشی معاونین شبکه مناطق مخابراتی در اصفهان برگزار گردید.   به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور معاونین شبکه استان های اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، قم، مدیران

Print Friendly, PDF & Email

با توجه به ابلاغ پروانه UNSP شرکت مخابرات ایران توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جلسه هم اندیشی معاونین شبکه مناطق مخابراتی در اصفهان برگزار گردید.

 

به گزارش دنیای اسرار:در این جلسه که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور معاونین شبکه استان های اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، قم، مدیران کل مناطق ۳ و ۷ تهران و نیز مدیران محترم ستادی شرکت مخابرات ایران از معاونت های شبکه و تنظیم مقررات برگزار شد؛ ضمن بررسی مفاد پروانه جدید UNSP شرکت مخابرات ایران، راهکار های اجرایی مورد نظر جهت انجام تعهدات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

گفتنی است؛ حاضرین در جلسه مشترک با مدیر محترم منطقه اصفهان نقطه نظرات و چالش های موجود در پیشبرد بهتر پروژه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان